تا چه زمانی، حامیان رژیم جعلی صهیونیستی، قصد دارند از مسوؤلیت های اخلاقی، انسانی و بلکه قانونی خود فرار کنند و به جانبداری کورکورانه از این رژیم اشغالگر و انکار حقوق ملت مظلوم فلسطین، ادامه دهند؟!!!

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه "الوطن"؛ پس از گذشت چهار هفته از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و اقدامات جنایتکارانه اش علیه ملت فلسطین، بویژه، کودکان، زنان و کهنسالان، مدعیان آزادی، حقوق بشر و دموکراسی، همچنان، تمایلی ندارند که به واقعیت ها اعتراف کنند و جنایتکاران واقعی که کودکان، زنان و کهنسالان را به شهادت رسانده اند، را مستیقما محکوم کنند و آنها را مجرم اعلام نمایند.

نکته شرم آور و ناراحت کننده این است که آنها، سعی می کنند با مخفی کردن خود در پس اصطلاحات و کلمات، از وظایف اخلاقی و انسانی خود، شانه خالی کنند. البته، اگر واقعا، به اصول و ارزش های اخلاقی اعتقاد داشته باشند و انسانیت در نزد آنها، ارزش به حساب آید و بر این باور باشند که زندگی، حق تمام ملت هاست و هیچ استثنایی در این خصوص، وجود ندارد.!!

آری، بیان انکار جنایت های جنگی و ویرانگرانه ای که رزیم صهیونیستی، در حق مردم فلسین در غزه انجام می دهد، بویژه از جانب قدرت های هم پیمان و حامی اسرائیل و تروریسم اسرائیلی در زمانی که نسل کشی در فلسطین همچنان ادامه دارد و جنایتکاران اسرائیلی بر این عمل شنیع خود اصرار دارند، خوب است، اما بهتر است به جای آن، این جنایات محکوم شود و اسرائیل به عنوان عامل و جنایتکار جنگی معرفی گردد و در برنامه های مختلف، این اعمال مجرمانه، تقبیح شود؛ روشن ساختن و اظهار این جنایت هاست که مواضع را مصداقیت می بخشد و موجب می شود که صریحا، مورد هدف قرار دادن کودکان، زنان و کهنسالانی را که هیچ توانی برای دفاع از خود ندارند و بی گناه، قتل عام می شوند، محکوم و رد شود.

درست است که موضع گیری، گفتن حق و نیز محکومیت تروریسم اسرائیل، شهدا را حیات نمی بخشد و خون های بی گناهی که ریخته شده، را باز نمی گرداند، ولی، می تواند مقدمه ای باشد برای توقف جنایات و اعمال تروریستی و می تواند جنایت کاران اسرائیلی را توبیخ کند و همچنین، حق حیات و آزادی ملت فلسطین را محترم شمارد. واکنش متحدان اسرائیل در قبال کشتار کودکان و زنان، و هدف قرار دادن مدارس و مساجد و بیمارستان ها، در جهت انحراف افکار عمومی صورت گرفته است، به گونه ای که از نسبت مسوؤلیت جنایت ها در غزه به اسرائیل و محکوم کردن آن، خود داری کردند.

نکته تمسخر آمیز و مضحک، این است که یکی از متحدان استراتژیک رژیم صهیونیستی، در پاسخ به سوالی در خصوص بمباران مدرسه ی وابسته به سازمان مللل، توسط اسرائیل که منجر به شهادت و زخمی شدن ده ها نفر شد پاسخ داد: من در مسائل قوانین بین الملل، تخصص ندارم و بررسی این مورد را به متخصصان، واگذار می‌کنم.

تا چه زمانی، حامیان این رژیم جعلی، قصد دارند از مسئولیت های اخلاقی، انسانی و بلکه قانونی خود فرار کنند و به جانبداری کورکورانه از این رژیم اشغالگر و انکار حقوق ملت مظلوم فلسطین، ادامه دهند؟!!! 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار