عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس گفت: سیستم تخصیص هوشمندواحدهای مسکن مهر پردیس درراستای کوتاه شدن دست دلالان از هفته آینده راه‌اندازی می شود و متقاضیانی که کمتر از 5 میلیون تومان واریز کرده‌اند از این سامانه حذف می‌شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، بهنوش سلیم بهرامی عضو هیات مدیره شهر جدید پردیس در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه درراستای سیاست گذاری دولت تدبیر و امید و دستور وزیر راه وشهرسازی و مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید سامانه جدید تخصیص واحدهای مسکن مهر در شهر جدید پردیس راه‌اندازی گردید گفت: درشهر پردیس متقاضیان مسکن مهر با نگرانی‌هایی در خصوص نحوه تخصیص واحد پس از ثبت نام در سامانه  مواجه بودند که با راه اندازی این سامانه نگرانی متقاضیان برطرف شد.

وی در ادامه تصریح کرد: گزارشاتی مکتوب با امضا و بدون امضا به دست شرکت عمران می رسید که دلالان بدون  درنظر گرفتن اولویت های متقضایان واحد‌های مسکن مهر را به متقاضیان تخیف می دادند واین امر زمینه ساز مشکلات بسیار برای متقاضیان می گردید.

بهرامی با اشاره به اینکه نحوه تخصیص واحدهای مسکن مهر در روش جدید کاملاً عادلانه وبه صورت رندوم است گفت: با توجه به تدابیر اتخاذ شده نحوه تخصیص واحد‌ها بازبینی گردید و دلالان وافراد سودجو هیچ دخل وتصرفی در انتخاب واحد‌ها ندارند.
عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس در ادامه توضیح داد: پیش از راه اندازی این سامانه گزارشاتی حاکی از دریافت زیر میزی توسط افراد سودجو و دلالان می رسید که با راه اندازی این سامانه نحوه تخصیص واحد‌ها بازبینی شد.

وی با اشاره به اینکه سامانه تخصیص واحد‌های مسکن مهر طی یک ماه گذشته تعطیل بوده است گفت: با راه‌اندازی این سامانه متقاضیان بر اساس تاریخ ثبت نام ومبلغ واریزی اولویت بندی می‌شوند و رتبه متقاضی که زودتر ثبت نام کرده است دربالا قرار می‌گیرد.

بهرامی در ا دامه توضیح داد: متقاضیان باید برای دریافت م سکن مهر در فاز هشت ،‌36 میلیون ، فاز 11 ‌26 میلیون تومان و فاز پنج 32 میلیون تومان واریزنمایند  تا در سامانه تخصیص واحدها قرار گیرند.

وی در ادامه اظهار داشت: درحال حاضر 3 هزار واحد مسکن مهر در فاز 11 آماده تحویل است و هر کدام از واحد‌ها دارای امتیازات مشخصی است.

وی در ادامه به فرم پیشنهادی از سوی سامانه اشاره کرد و گفت: این سامانه به پیشنهاد واحد مسکن مهر در بلوک‌های مختلف به متقاضیان ارائه می‌دهد و هیچ اجباری برای قبول کردن متقاضی وجود ندارد.

وی در ادامه افزود: در صورتی که متقاضی این پیشنهاد‌ها را قبول نکرد 20 روز آینده دوباره از سوی سامانه دعوت می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: هفته آینده اولین سری دعوتنامه‌‌های از سوی این سامانه به کارتابل متقاضیان ارسال می شود و متقاضیان پس از دریافت دعوتنامه به سامانه کارگزاریها مراجعه می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 44 هزار واحد مسکن مهر تخصیص داده شده است گفت: از 80 هزار واحد مسکن مهر تاکنون 40 هزار واحد مسکن باقی مانده که با استفاده از این سامانه به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

بهرامی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص ملکی شدن واحدها گفت: تاکنون هیچ بلوکی ملکی نشده است و تا زمانی که تمامی متقاضیان بلوکها موافقت خود را اعلام نکرده باشند بلوکها ملکی نمی‌شوند.

عضو هیات مدیره شرکت عمران پردیس در ادامه افزود: تاکنون قیمت‌های دقیق برای ملکی شدن واحد‌ها اعلام نشده وقمیتها توسط کارشناس رسمی دادگستری مشخص می شود.

وی در ادامه به باشگاه خبرنگاران گفت: متقاضیانی که کمتر از 5 میلیون تومان در حسابهای خود برای مسکن  مهر واریز کرده‌اند از سامانه ثبت نام مسکن مهر پردیس حذف می‌شوند و واحد‌های آنها به سایر متقاضیان مسکن مهر واگذار می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: مسکن ، سامانه ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار