معاون امور اجتماعی فرهنگی شهرداری منطقه 4 از استقبال چشمگیر شهروندان شمال شرق تهران از جشنوراه مشکات خبر داد و گفت:‌بیش از 35 هزار اثر به دبیر خانه این جشنواره ارسال شده است.

سمانه زمانی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت:‌به منظور نمونه سازی و الگو سازی و فعالیت‌های آموزشی و ترویجی شهروندی رونق بخشی و نشاط آفرینی در فضای آموزشی شهروندی تقویت و گسترش انگیزه‌های مشارکت جویی و معرفی ظرفیت‌های توانایی‌های علمی و شهروندان شهر و.... جشنواره مشکات در سطح محلات برگزار شد.

وی افزود: با توجه به آن که منطقه4 به عنوان دبیرخانه در محور اتوبوس حمل و نقل عمومی می‌باشد ، قریب به 32هزار اثر در محور اتوبوس و حمل و نقل عمومی به این منظور ارسال شد و آثار برتر انتخاب شد.

زمانی اظهار داشت:‌سرانجام از هر قالب دو نفر (مجموعا18نفر) از هر منطقه به عنوان منتخب در این محور به دبیر خانه معرفی و در سامانه ثبت نهایی شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ادامه داد: اطلاع رسانی جشنواره مشکات با هم‌کاری مسئولین خانه‌های علم و زندگی و جمع‌آوری آثار از دانش آ‌موزان در مدارس بوستان‌ها، میادین و اماکن  پرتردد انجام شد. و بیش از 35هزار آثار در سطح محلات هشت گانه منطقه جمع ‌آوری شد.

زمانی در پایان با اشاره به مراسم  اختتامیه مشکات در تالار ایوان شمس افزود: در این مراسم که با حضور جمع  کثیری از مدیران شهری برگزار شد از 17نفر از منتخبین در سطح شهر تهران با اهدای لوح سپاس و جایزه تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار