استاندار قم بر ضرورت نظارت بر عرضه داروهای مجاز ترک اعتیاد در قم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ استاندار قم بر ضرورت نظارت بر عرضه داروهای مجاز ترک اعتیاد در قم تاکید کرد.
 حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان که در تالار امام رضا(ع) استانداری قم برگزار شد با بیان اینکه اعتیاد ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی است گفت: کلیه دستگاه‌های مرتبط با این مسئله باید دست به دست هم داده و از تمام توان خود برای ریشه کن کردن این پدیده شوم در استان مقدس قم بهره ببرند.
استاندار قم با بیان این مطلب که همه مسئولان کشور در راستای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، بر هماهنگی سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول در امر مبارزه با مواد مخدر تأکید کرد و افزود: در این زمینه باید ضمن خودداری از فعالیت جزیره‌ای، با هماهنگی و حداکثر کارایی به سوی جامعه‌ای عاری از مواد مخدر پیش برویم.
نماینده عالی دولت در استان ضمن اشاره به رشد اقتصادی کشور در سال جاری طبق آمار‌های جهانی، اذعان کرد: با توجه به وجود زمینه‌های اشتغال ایجاد شده، افراد رهایی یافته از این بلای خانمان سوز می‌توانند بعنوان نیروی کار مفید در تولید و افزایش بهره وری اقتصاد استان بکار گرفته شوند.
حجت الاسلام والمسلمین در ادامه با بیان اینکه عرضه هرگونه داروی کنترل اعتیاد باید تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی قم باشد، خاطرنشان کرد: با تشکیل جلسات با مراکز عرضه، عطاری‌ها و مسؤلان اصناف می‌توان از عرضه مواد و داروهایی که مورد تأیید این دانشگاه نمی‌باشد، جلوگیری نمود.

انتهای پیام/


برچسب ها: قم ، عرضه ، نظارت ، دارو ، مخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.