رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان استهبان گفت: يك قطعه انجيرستان در این شهرستان براي ساخت بيمارستان تخصصي سرطان در شیراز وقف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، علي فرجي، رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان استهبان گفت: طرح وقف جمعي در اين شهرستان، از نيمه ماه مبارك رمضان همزمان با سراسر استان فارس آغاز شده است که تبليغات و اطلاع رساني به طور گسترده بویژه در ليالي قدر، نماز جمعه، روز قدس و عيد سعيد فطر انجام و استقبال بسيار خوب مردم اين شهرستان را به دنبال داشته است.

فرجي تصریح كرد: در اين راستا، حسن كاظمي موازي، واقف خيرانديش اين شهرستان، يك قطعه انجيرستان به ارزش يك ميليارد ريال را با نيت مساعدت در امر احداث بيمارستان تخصصي سرطان و همچنين كليه امور درماني بيماران سرطاني مستمند و نیازمند كه توان تامين و خريد دارو را ندارند، وقف كرده است.
 
لازم به ذكر است، طرح وقف جمعي براي ساخت مركز تخصصي سرطان جنوب كشور، از نيمه ماه مبارك رمضان در سراسر استان فارس آغاز شده است و خيرين و نيكوكاران مي توانند كمك هاي خود را به شماره حساب 0126260000000 واريز كنند و يا با پرداخت وجوهات خود به ياوران وقف، قبوض وقف جمعي را دريافت نمايند.

انتهای پیام/
برچسب ها: استهبان ، بیمارستان ، وقف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار