سرپرست اداره فني و مهندسي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان گفت : اصفهان با دارا بودن 34 مجتمع خدماتي رفاهي بين راهي فعال سرآمد ديگر استانها است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان،صلواتي با اشاره به اينكه مجتمع هاي خدماتي بين راهي استان اصفهان در دور دوم سفرهاي تابستاني آماده خدمت رساني به مسافران است اظهار داشت: به منظور آمادگي جهت ارائه خدمات مناسب به مسافران پيش از آغاز سفرهاي تابستاني جلسه اي با حضور كليه بهره برداران مجتمع هاي خدماتي رفاهي استان در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان تشكيل و در خصوص لزوم كيفيت مناسب خدمات ، تذكرات لازم به بهره برداران داده شد .

وي ادامه داد:همچنين از ابتداي شروع سفرهاي تابستاني كميته نظارت بر كيفيت بهره برداري مجتمع هاي بين راهي با حضور نمايندگان اداره كل حمل و نقل،استانداري،شركت نفت،بهداشت و درمان و ستاد اقامه نماز تشكيل شده و بر عملكرد اين مجتمع ها نظارت مي كند .

سرپرست اداره فني و مهندسي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان اصفهان تصريح كرد: دو مجتمع خدماتي رفاهي بين راهي جديد در محورهاي مباركه اصفهان و اردستان كاشان در آينده اي نزديك به بهره برداري مي رسد و تعداد مجتمع هاي اصفهان به 36 مجتمع افزايش خواهد يافت.

صلواتي افزود:مسافران عزيز مي توانند در صورت تمايل انتقادات،پيشنهادات و شكايات خود در رابطه با نحوه عملكرد مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي اصفهان را از طريق شماره تلفن 03137754249 به اداره كل حمل و نقل وپايانه هاي استان اصفهان اعلام نمايند.


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.