شاخص بورس در معاملات روزهای گذشته مجدداً روند نزولی در پیش گرفت، این روند محسوس بوده و منجر به افت شاخص کل بورس شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص معاملات روزهای گذشته؛با اتمام معاملات روزها ی اخیر شاخص بازار اول ( تالار اصلي ) افت کرد. عکس این وضعيت را در شاخص بازار دوم (تالار فرعي) شاهد هستيم بطوريكه شاخص تالار فرعي در اين روزها رشد را تجربه كرد. شاخص كل بورس نيز در روز اخیر با کاهش روبه روشد.

همچنین در این روز "تاپیکو" با افزایش شاخص، بیشترین تأثیر مثبت را بر جا گذاشت و در مقابل "خودرو" با روند نزولی، بیشترین تأثیر منفی را بر روی شاخص داشت.

شاخص فرابورس نیز با افت روبه رو بوده است.

در این شرایط سهامی ذوب آهن اصفهان با کاهش ، بیشترین تأثیر منفی را بر این نمادگر در پی داشت. گفتني است ارزش كل معاملات در بازار و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس ریال رسید.

شاخص بورس در معاملات روز های گذشته  روند نزولی در پیش گرفت، اگرچه این روند چندان محسوس نبود و منجر به افت اندک شاخص کل بورس شد اما ارزش بازار سرمایه در هر دو بازار بورس و فرابورس نشان داد که صحبت های روزهای گذشته  وزیر اقتصاد هم نتوانست منتج به آشتی سرمایه با بورس شود شاید هم انتظارات سرمایه گذاران از صحبت های وزیر برآورده نشد که امروز شاهد چنین بازاری بودیم.



انتهای پیام/




برچسب ها: تالار ، بورس ، روند ، نمادگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار