حجت‌الاسلام والمسلمین صفایی‌نژاد تشریح کرد

جزییات جنایت اخیر گروهک داعش در سربریدن حجت‌الاسلام بطحائی گلپایگانی و خانواده ایشان

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با اشاره به این که گروهک تروریستی داعش به خاطر این که اهل بیت عصمت و طهارت را قبول ندارند با برداشت غلط خود از اسلام جنایت می‌کنند و به جهنم می‌روند گفت: این جنایتکاران شکم همسر باردار حجت‌الاسلام والمسلمین بطحائی گلپایگانی را پاره کرده و جنین او را سر بریده و خود ایشان و مادر و دو پسر بچه 4، 5 ساله ایشان را نیز سر بریدند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین صفایی‌نژاد رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در اختتامیه پنجمین جشنواره حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران که در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد اظهار داشت: هیچ کشوری نیست که قانون اساسی داشته باشد و مرجعی برای تفسیر آن نباشد.
 
وی افزود: کتاب خدا قانون اساسی است و مفسر و مبین می‌خواهد و این مفسر باید معصوم از اشتباه باشد.
 
حجت‌الاسلام صفایی‌نژاد تصریح کرد: پیامبر (ص) و بعد از ایشان امام معصوم (ع) باید همراه قرآن باشد قرآن قانون اساسی است و درباره بیان جزییات احکام نماز، روزه و غیره مفسر می‌خواهد و اگر قرآن می‌خواست همه این احکام را بیان کند هزاران جلد می‌شد.
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: اسلام صحیح و درست براساس حدیث و تفسیر آن است و می‌بینید کسانی که از حدیث و اهل‌بیت جدا شدند به چه سرنوشتی افتاده‌اند.  
 
وی گفت: گروه تروریستی داعش که اکثرشان مزدور سازمان‌های جاسوسی اسرائیل، آمریکا و انگلیس هستند و به خاطر دلار آدم می‌کشند اما یک عده در میانشان مسلمان هستند اما چون اهل‌بیت عصمت و طهارت را قبول ندارند و با آن ارتباطی ندارند و به قول خودشان فقط قرآن کافی است برداشت غلط و نادرستی از اسلام دارند و هم به جهنم خواهند رفت ضمن این‌که چه قدر جنایت هم می‌کنند.  
 
وی افزود: وقتی یکی از علمای ما به نام بطحائی گلپایگانی به همراه زن و بچه خود به سامرا رفته بود در آن موقعی که داعشی‌ها به عراق حمله کردند ایشان به حرم امامین عسگرین (ع) پناهنده شده بود و سه شبانه‌روز در آنجا بود و بعد از این مدت گرسنگی و تشنگی وقتی می‌خواسته بیرون بیاید و با گوشی موبایل صحبت می‌کرده دو نفر داعشی‌ها می‌بینند که او فارسی‌زبان است و با موبایل صحبت می‌کند و در همان‌جا شکم همسر باردار او را پاره کرده و جنین او را سر می‌برند و مادر و دو پسربچه 4، 5 ساله و بعد هم خود ایشان را سر می‌برند.  
 
حجت‌الاسلام صفایی‌نژاد تصریح کرد: وقتی کسی از اهل‌بیت عصمت و طهارت دور می‌شود و می‌گوید فقط قرآن کافی است و فکر می‌کند کارش درست به چنین سرانجام جنایت‌کارانه‌ای می‌رسد لذا کسی که عمل انتحاری صورت می‌دهد به خاطر این برداشت‌های غلط است و برای دلار نیست.  
 
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا خاطرنشان کرد: حدیث و روایت یعنی پرنده اسلام دو بال دارد که یک بال آن قرآن و بال دیگرش حدیث است و محال است پرنده یا هواپیمایی بدون یکی از دو بال پرواز کند که امیدواریم شما عزیزان به این احادیث عمل هم بکنید.  

انتهای پیام/
برچسب ها: عقدیتی ، سازمان ، ارتش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۶:۲۷ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
نیروهای رده بالای داعش همشون تعدادی از ارتشیان اسرايیلی هستند که با زر و تزویر افرادی رافریب داده ودر حال از بین بردن ادیان و مذاهب الهی هستند.
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۰:۳۰ ۱۹ مرداد ۱۳۹۳
داعشی ها درندگان وحشی قرن اخیرهستند که زادۀ غربیهای ضدبشرندوبرای بریدن سرانسان تعلیم دیده اندحال این انسان مسلمان باشدیامسیحی و... فرقی نمی کند.
United States of America
محمدرضا
۰۹:۲۵ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
مرگ برداعش
آخرین اخبار