مدیر مراکز خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی از بازنگری ساختار تشکیلاتی مراکز خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی خبر داد.

دکتر محمدعلی خلیلی‌فر به خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، گفت:بر اساس این طرح تا پایان سال جاری آزمایشگاه مرجع ژنتیک و کلینیک تخصصی بیماری‌های عفونی و ویروسی دستگاه گوارش مانند هپاتیت در مجموعه جهاددانشگاهی خراسان رضوی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره اینکه برنامه‌های حوزه مراکز خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی در دو حوزه پژوهشی و خدمات تخصصی تقسیم می‌شود ،افزود:در حوزه پژوهشی بنا داریم با سه گروه پژوهشی سلول‌های بنیادی و پزشکی ترمیمی، گروه پژوهشی مولکولی پزشکی و گروه پژوهشی HTLV1، ایدز و هپاتیت، پژوهشکده پزشکی مولکولی و ترمیمی را راه‌اندازی کنیم.

وی افزود:: در حوزه خدمات تخصصی پزشکی نیز توسعه ساختمان آزمایشگاه نیشابور برای پاسخگویی با ظرفیت پذیرش 1000 نفر در دستور کار قرار دادیم.

مدیر مراکز خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی به فعالیت مجتمع پزشکی و پیراپزشکی گناباد اشاره و گفت: در این مجتمع توانسته‌ایم پزشکان متخصص مورد نیاز این شهرستان را در بخش های مختلف جراحی عمومی، ارتوپدی، پزشک عمومی، آندوسکوپی، داخلی، فوق تخصص گوارش، چشم پزشکی، جراحی مغز و اعصاب، ، دندانپزشکی، اورولوژی، زنان، فوق تخصص روماتولوژی، سونوگرافی و رادیولوژی تامین کنیم.

دکتر خلیلی‌فر ارائه خدمات تخصصی با کیفیت بالا و تعرفه دولتی را از مهمترین ویژگی‌های مراکز خدمات تخصصی پزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی نسبت به سایر مراکز پزشکی دیگر عنوان کرد.

وی از توسعه فیزیکی آزمایشگاه مرکزی در خیابان رازی مشهد برای ارائه خدمات بهتر به بیماران خبر داد و افزود: امیدواریم با توسعه فضای فیزیکی آزمایشگاه مرکزی بتوانیم بخش سلول درمانی را نیز در این آزمایشگاه راه‌اندازی کنیم.

دکتر خلیلی‌فر گفت: به دنبال این هستیم تا بخش ترومای دندانپزشکی را برای درمان بیماران آسیب دیده ناشی از تصادف و غیره را به کلینیک دندانپزشکی جهاددانشگاهی خراسان رضوی اضافه کنیم.

انتهای پیام//

برچسب ها: پزشکی ، جهاد ، دانشگاهی ، تخصصی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.