سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص محدودیت‌ ظرفیت ورزشگاه فولاد شهر گفت: زمانی که تیم تراکتور سازی طرفداران زیادی دارد، باید برای تعداد بالای تماشاگران این تیم تبصره ای قائل شوند.

 ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مشکل همیشگی تیم تراکتور سازی با محدودیت ظرفیت ورزشگاه‌های تیم‌های میزبان است.
 
وی ادامه داد: همه طرفداران علاقه دارند تیم مورد علاقه خود را تشویق کنند، همچنین حضور تماشاگران در ورزشگاه به بازیکنان روحیه می‌دهد و تاثیر زیادی در روند عملکرد بازیکنان می‌گذارد در ضمن فوتبال با حضور تماشاگر معنا می‌یابد و بدون حضور تماشاگر فوتبال دیگر فوتبال نیست.
 
مگر طرفداران برای تشویق تیم محبوب و تماشای  بازی تیم شان به غیر از ورزشگاه جایی دارند که به آنجا بروند؟!
 
وی در خصوص وضعیت تیم تراکتور و آمادگی بازیکنان اذعان داشت: تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد بازیکنان باانگیزه بالا و روحیه عالی تمرینات را ادامه می‌دهند و برای بازی مقابل ذوب‌آهن آمادگی کامل داریم.

سرپرست تیم تراکتورسازی بازی مقابل ذوب‌آهن را اینگونه ارزیابی کرد: ذوب‌آهن و تراکتورسازی با قدمتی که دارند برای هم کرکری هم زیاد می‌خوانند ولی هر دو تیم در اردوی ترکیه حضور داشتیم و از نظر ما تیم ذوب‌آهن تیم خوبی است و برای کسب سه امتیاز در این بازی حضور پیدا می‌کنیم.

ذوالفقاری در پایان در خصوص مصدومین در بازی مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: همه بازیکنان در این دیدار حضور دارند و تا این لحظه مصدومی نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار