محمد حسين اميد معاون اداری مالی و مديريت منابع وزارت علوم ، تحقيقات و فناوری و محمد ابراهيم مقدم مدير عامل بانك تجارت تفاهم نامه همكاری امضا كردند .

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی وزارت علوم ، درجریان امضای این تفاهم نامه دكتر امید در سخنانی با ابراز خرسندی از همكاری با بانك تجارت اظهار داشت : در این دوره جدید و با دیدگاه نوین آموزش عالی كشور به مسائل علمی و فناوری ارتباطات ما با سازمان هایی همچون بانك تجارت فراتر از گذشته است و امیدواریم بتوانیم با ارتقای توان و بنیه علمی بدنه آموزش عالی كشور و طبق فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد و تقویت شركت های دانش بنیان بتوانیم از ظرفیت های بانك تجارت در پیشبرد اهداف علمی كشور استفاده كنیم .

در ادامه این نشست مدیر عامل بانك تجارت نیز با بیان اینكه در این تفاهم نامه سعی ما بر این خواهد بود كه خدمات مناسبی به آموزش عالی كشور ارائه دهیم ، گفت : ما اكنون نسل استفاده از عابر بانك ها را پشت سر گذاشته ایم و به نسل استفاده از اینتزنت بانك و همراه بانك رسیده ایم و امیدواریم با پشتیبانی اساتید و دانشجویان دانشگاه ها ، فرهنگ استفاده بیشتر از این روش ها را در جامعه راه اندازی كنیم .

وی همچنین در راستای انجام مفاد این تفاهم نامه پیشنهاد كرد مراكزی برای استفاده دانشجویان نخبه و مخترع با تمامی امكانات ساخته شود تا این دانشجویان بتوانند با استفاده از این امكانات به تولید و ساخت محصولات مورد نیاز كشور بپردازند .
گفتنی است تسهیلات مشاركت مدنی و خرید ساخت مسكن به اعضای هیئت علمی و كاركنان ستاد و همچنین اعطای تسهیلات خرید خودرو ، خرید كالا و جعاله به كاركنان وزارتخانه از مفاد این تفاهم نامه است .
ارائه خدمات و تسهیلات بانكی ، افتتاح حساب های ریالی و ارزی ،  نصب دستگاه های وب كیوسك ،ATMو POS  در مكان های مورد نظر وزارت علوم ، مشاركت بانك تجارت در طرح های دانش بنیان ، گشایش انواع اعتبارات داخلی و خارجی  از دیگر مفاد این تفاهم نامه است .



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار