مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از رشد 375 درصدی جذب اعتبارات سال 92 نسبت به سال قبل خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم از رشد 375 درصدی جذب اعتبارات سال 92 نسبت به سال قبل خبر داد.

 علی جان‌ صادق‌پور رشد پروژه‌های سال 92 آب و فاضلاب روستایی استان قم را مطلوب و قابل توجه ارزیابی کرد و اظهار کرد: با توجه به فرصت کوتاه در دوره جدید مدیریتی شرکت، همکاری مناسب واحدها موجب پیشرفت فیزیکی مناسب پروژه‌ها شده است.

وی افزود: تمام اعتبارات تخصیصی سال 91، حدود 20 میلیارد ریال بوده و این در حالی است که در سال 92 حدود 70 میلیارد ریال تخصیص داده شد که به شکل بسیار مطلوبی افزایش داشته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم با اشاره به اینکه بیش از 70 درصد اعتبارات در پایان سال 92 تخصیص داده شد افزود: با برنامه‌ریزی و هماهنگی مناسب پروژه‌ها به بهترین نحو مطالعه، طراحی و اجرا شد.

وی گفت: تمام همکاران در اجرای خوب پروژه‌ها موثر بوده و شاهد افزایش رضایتمندی مردم از خدمات هستیم.

صادق‌پور شرکت آبفار قم را مجموعه‌ای پاک و با نشاط توصیف و بیان کرد: شرکت در سال آینده پروژه‌های بزرگ و ملی را در دست اقدام دارد و برای انجام آنها تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی گفت: همکاران با ارائه پیشنهادات خلاقانه خود راهگشای اجرای بهتر امور باشند تا سال 93 سال بسیار مطلوب‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشیم.

انتهای  پیام/ز

برچسب ها: قم ، افزایش ، اعتبارات ، اب ، فاضلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.