فرماندار پیرانشهر گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود 50 هزار نفر از کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی پیرانشهر بازدید داشته باشند.

اروج مجاهدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه با بیان اینکه سال گذشته پیرانشهر میزبان 42 هزار نفر از کاروان راهیان نور بوده، اظهار داشت: امسال پیش‌بینی می‌شود 50 هزار نفر از کاروان راهیان نور از مناطق عملیاتی پیرانشهر و یادمان شهدای حاج عمران بازدید داشته باشند.

وی با بیان اینکه راهیان نور در راستای حفظ آثار و ارزش‌های تمام نشدنی دفاع مقدس بوده، ادامه داد: هویت‌بخشی و بازشناسی هویت اصیل اسلامی و انقلابی، آشنایی نسل جوان با بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، آشنایی با دلاوری‌های رزمندگان اسلام در مقابله با دشمن و دشمن‌شناسی و شناخت جنایت‌های استکبار جهانی از دستاوردهای اردوهای راهیان نور است.

مجاهدی رشد و تقویت معنویت و آموزه‌های اخلاقی در جامعه به خصوص در بین جوانان، درس‌گیر از چگونگی مقاومت و مبارزه با دشمنان انقلاب اسلامی و رشد و تقویت روحیه جهادی به عنوان پشتوانه تحول و تعالی انقلاب اسلامی را از دیگر دستاوردها عنوان کرد.

وی با بیان اینکه جنگ نرم دشمن پس از شکست در جنگ سخت تحمیلی آغاز شده، ادامه داد: راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس تاثیر بسزایی دارد و جوانان با جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس آشنا می‌شوند.

مجاهدی بر استقبال هر چه بهتر از کاروان راهیان نور تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های ذیربط باید در راستای آماده‌‌‌‌سازی و استقبال هر چه بهتر از کاروان راهیان نور هماهنگی‌های لازم را انجام دهند و تمهیدات لازم پیش‌بینی شودز/.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.