مربی تیم ملی دو و میدانی گفت: سفر دولت تدبیر و امید بهترین فرصت برای تحقق مطالبات ورزشکاران به ویژه قهرمانان رشته های دو و میدانی است و با توجه به علاقه رییس جمهوری به ورزش و امور جوانان، توسعه زیرساخت های ورزشی این استان از دستاوردهای سفر دکتر روحانی خواهد بود.

داریوش صمیمی گفت: با توجه به حضور دکتر گودرزی در وزارت ورزش و جوانان، ورزش کشور در دولت تدبیر و امید در انتظار تحول بزرگ است.

به گفته وی، پس از مدت ها عملیات احداث کمپ بزرگ دو و میدانی استان چهارمحال و بختیاری در دولت تدبیر و امید در شهرستان کیار آغاز شده اما اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریالی، جوابگوی تکمیل این کمپ نیست و ورزشکاران قهرمان آسیا در رشته دو و میدانی چشم به تدابیر دولت در این سفر دوخته اند.

صمیمی یادآور شد: احداث پیست سر پوشیده تارتان یکی از خواسته های ورزشکاران دو و میدانی استان است که هنوز به صورت کامل محقق نشده و با توجه به وجود قهرمانان آسیایی و ملی این پیست باید زودتر به بهره برداری برسد.

به گفته وی، تنها پیست فعال استاندارد در استان چهارمحال و بختیاری پیست تارتان بروجن است که در صورت بهره برداری در دولت یازدهم، بخش عمده ای از مشکل ورزش دو و میدانی این استان حل می شود.

اگر چه تعدادی از قهرمانان آسیایی دو و میدانی استان چهارمحال و بختیاری در سفر مجارستان می باشند اما در ششمین سفر استانی دولت تدبیر و امید، ورزشکاران این استان از این سفر استقبال گرمی کرده اند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.