رییس جمهوری روز چهارشنبه هنگام ورود به استان چهارمحال و بختیاری با اظهار امیدواری از اینکه ششمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به این استان توأم با خیر و برکت باشد و گفت: امیدوارم تصمیماتی که در جریان این سفر اتخاذ و اجرایی خواهد شد، موجب توسعه و تحول مثبت در استان چهارمحال و بختیاری شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در فرودگاه شهرکرد، درباره برنامه‌ها و اهداف این سفر به خبرنگاران گفت: در آستانه اولین سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید، به استان دلاورپرور و قهرمان چهارمحال و بختیاری سفر کردیم تا با مردم و عشایر بزرگوار و غیور استان از نزدیک دیدار کرده و مطالبات و نیازهای استان را پیگیری کنیم.

دکتر روحانی افزود: در جریان این سفر طرح‌هایی را که در سه سال آینده برای این دولت امکان اجرای کامل و یا تکمیل بخش مهمی از آنها وجود دارد، به مردم اعلام و با مسئولان در میان خواهیم گذاشت.

رییس جمهوری اظهار داشت: در این سفر همچنین با فرهیختگان، علما، برگزیدگان، ایثارگران، عشایر، روستائیان و دست‌اندرکاران فعال در بخش توسعه و سرمایه‌گذاری دیدار کرده و در عرصه‌های خاص هم نظرات و دیدگاه‌های صاحبنظران را دریافت کرده و آنها را در حد امکان پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار