رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کی‌روش هفته آینده برای امضای قرارداد با تیم ملی فوتبال به تهران می‌آید.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران ساری ، علی کفاشیان در مجمع سالانه هیئت فوتبال مازندران افزود: به طور حتم برای چهار سال آینده هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان تا جام جهانی 2018 بر عهده کی‌روش است.

وی با اشاره به اینکه کی‌روش برای مربیگری فوتبال ایران برنامه چهار ساله خود را تقدیم فدراسیون فوتبال کرد، اظهار داشت: کی‌روش برای انجام کارهای شخصی از فدراسیون مرخصی گرفت و هفته آینده برای امضای قرارداد به تهران می‌آید.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه با بیان اینکهظرفیت فوتبال مازندران بسیار بالا است، ابراز داشت: فوتبال مازندران با توجه به قابلیت‌های موجود از دیگر استان‌ها فرق دارد.

کفاشیان تصریح کرد: در برخی از استان‌های کشور فعالیت فوتبال در مراکز استان‌ها است ولی در مازندران تمامی شهرهای فعالیت فوتبالی خوبی داشته و با مرکز استان برابری می‌کنند.

وی مازندران را از استان‌های ویژه فوتبال کشور عنوان کرد و اذعان داشت: در حال حاضر بازیکنان زیادی از مازندران در لیگ برتر کشور حضور دارند و جای نماینده‌ای از مازندران در لیگ برتر خالی است.

رئیس فدراسیون فوتبال از پرداخت به موقع حقوق داوران در فصل جاری خبر داد و افزود: برای استعدادیابی، آموزش و فرهنگی در هیئت‌های مختلف بودجه خوبی در نظر گرفته شده است.

کفاشیان با اشاره به امکانات خوبی که در مازندران برای میزبانی جام باشگاه‌های آسیا در رده سنی پایه یادآور شد: مازندران ظرفیت میزبانی در رده‌های سنی پایه را با توجه به داشتن امکانات، محل اسکان و استادیوم خوب دارد./ش/ن


برچسب ها: هفته ، فوتبال ، امضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.