معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: شش طرح پیشنهادی با 27 پروژه کشاورزی به عنوان خواسته و مطالبه کشاورزان این استان در سفر رییس جمهور مطرح و بررسی می شود.

سام مردانی افزود: 22 پروژه تامین آب، توسعه باغات در زمین های شیبدار، اجرای سیستم های نوین آبیاری، طرح های تامین و انتقال آب با لوله و بهسازی کانال ها و مطالعه و اجرای عملیات آبخیزداری کارون از این مطالبات است.
وی میزان اعتبار مورد نیاز برای اجرای این طرح و پروژه ها را چهار هزار و 500 میلیارد ریال بیان کرد.
معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی اداره کل جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، ارائه تسهیلات ارزان قیمت و افزایش پرداختی خسارات خشکسالی به کشاورزان را از دیگر مطالبات کشاورزان این استان برشمرد.
مردانی همچنین در خصوص میزان تحقق مصوبات سفرهای پیشین اظهار داشت: در مجموع، اجرای مصوبات سفرهای اول تا چهارم دولت گذشته قابل قبول نیست.
وی افزود: به برخی از پروژه ها درصد ناچیزی از اعتبارات ملی تخصیص یافت و برخی پروژه ها نیز به دلیل اعتبارات ناکافی اکنون متوقف شد.
وی بیان داشت: ساخت انبار محصولات کشاورزی در فرادنبه و نافچ از مصوبات متوقف شده به دلیل تخصیص نیافتن اعتبار است.

مردانی میزان پیشرفت اجرای مصوبات سفرهای گذشته را حدود 30 تا 40 درصد بیان کرد و گفت: اجرای بخشی از این پروژه ها با ایجاد توقع در مردم منطقه برای اداره کل جهاد کشاورزری استان چهارمحال و بختیاری مشکلاتی به همراه داشت./ش/ن

برچسب ها: پیگیری ، تصویب ، پروژه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.