همزمان با سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان چهارمحال و بختیاری، استاندار این استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری از ستاد سامد این استان دیدن کردند.

قاسم سلیمانی در این بازدید از روند فعالیت اعضای سامانه ارتباطات مردمی با دولت در استان چهارمحال و بختیاری دیدن کرد.

وی افزود: شماره تلفن 111 از 24 ساعت پیش از سفر رئیس جمهوری به استان چهارمحال و بختیاری تا 24 ساعت پس از این سفر به صورت شبانه روزی آماده دریافت پیشنهادات، انتقادات، گزارش ها و نظارت شهروندان این استان است.

استاندار چهارمحال و بختیاری، دستیابی به نتیجه از طریق تحویل نامه را زمانبر توصیف کرد و گفت: رسیدگی به نامه های مردم در برخی موارد به دلیل ذکر نشدن مشخصاتی نظیر شماره تماس و آدرس پستی امکانپذیر نیست.

سلیمانی تصریح کرد: با استفاده از سامانه 111، تقاضای مردم به صورت همزمان و آنلاین ثبت شده و به دستگاه مربوطه ارجاع می شود، این در حالی است که در نامه نگاری، پس از انتقال نامه ها به ستاد، مراحل بازگشایی، شمارش و ثبت مهر مخصوص روی نامه ها انجام می شود و پس از ثبت در سامانه، به صورت الکترونیکی برای رسیدگی به دستگاه های مختلف ارسال می شود.

به گفته سلیمانی، ایستگاه هایی نیز برای دریافت نامه های کتبی مردم در استادیوم انقلاب شهرکرد، محل برگزاری سخنرانی رئیس جمهوری در شهرکرد، در نظر گرفته شده است.

پایگاه الکترونیکی سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) به آدرس اینترنتی www.saamad.ir نیز در دسترس شهروندان است.
رییس جمهوری و هیات دولت امروز و فردا مهمان مردم استان چهارمحال و بختیاری هستند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.