در مسابقات 4 وزن نخست رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان از ظهر امروز (14 مرداد) در شهر زاگرب کروسی آغاز شده سه نماینده کشورمان ار دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا خدری نماینده وزن 50 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی در دور نخست مقابل اسلام‌جان بهراموف، قهرمان جوانان آسیا از ازبکستان در دور دوم با نتیجه 5 بر 4 برابرلوازی از اسلواکی شکست خورد از رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.خدری با توجه به عدم حضور حریفش در رقابت فینال از دور رقابت‌ها کنار رفت.

علی ارسلان نماینده وزن 60 کیلوگرم کشورمان نیز در عین ناباوری در دور اول مقابل یاسین اوزای از فرانسه شکست خورد و با توجه به شکست فرنگی کار فرانسوی وی هم وداعی تلخ با این دوره از مسابقات جهانی داشت.

همچنین در وزن 96 کیلوگرم محمد ابراهیمی در دور اول با نتیجه 3 بر صفر فرید ریکاس از لتونی را شکست داد و در دور دوم هم با نتیجه 4 بر صفر از سد آبگاریاناز ارمنستان گذشت و به یک‌چهارم نهایی رسید.اما در این مرحله با نتیجه یک بر صفر مغلوب بلادوف از نروژ شد و ازحضور در نیمه‌ نهایی بازماند که با توجه به شکست حریفش در دور بعدی ابراهیمی هم حذف شد.

انتهای پیام/


 

 

برچسب ها: کشتی ، فرنگی ، جهانی ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار