مشاور اجرایی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور، در آستانه‌ سفر هیأت دولت به استان چهارمحال و بختیاری، از مرکز طراحی زندگی دانشگاه شهرکرد دیدن کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

مشاور اجرایی معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در این بازدید، تعامل بین دستگاهی ارگان‌های استان چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد برای راه‌اندازی مرکز طراحی زندگی این دانشگاه را شایسته‌ تقدیر دانست و افزود:  خانوده بستر تحول جامعه می‌باشد و ایجاد مراکزآسیب‌شناسی و رفع معضلات این نهاد اجتماعی یکی از دغدغه‌های دولت تدبیر و امید است.

منیر آرامی، در جمع زوج‌های جوان در آستانه ازدواج حاضر در این مرکز، حضور فعال و مستمر در مرکز طراحی زندگی را زمینه‌ساز ایجاد رابطه‌ای دانش‌بنیان در خانواده دانست و از جوانان خواست حضور در این مرکز را غنیمت دانسته و نهایت بهره را از اساتید این مرکز ببرند.

دکتر شایان شامحمدی؛ سرپرست دانشگاه شهرکرد هم خواستار حمایت و توجه ویژه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به این مرکز شد و گفت: دانشگاه شهرکرد آمادگی دارد حرکت شروع شده در مرکز طراحی زندگی سالم را با رویکرد آموزشی و پژوهشی برای بالا بردن امید به موفقیت در زندگی و کاستن از مشکلات پیش‌روی جوانان توسعه دهد.

گفتنی است مرکز طراحی زندگی دانشگاه شهرکرد به عنوان اولین مرکز طراحی زندگی سالم در کشور اردیبهشت ماه سال جاری با هدف تعالی و تحکیم‌بخشی به بنیان خانواده به‌عنوان اساسی‌ترین نهاد جامعه و نهادینه شدن آموزش مهارت‌های زندگی در خانواده راه‌اندازی شد و تا کنون قریب به 2000 ساعت انواع کارگاه‌های آموزشی برای زوج‌های در آستانه ازدواج برگزار کرده است.

ششمین سفر استانی رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت تدبیر و امید ( دولت یازدهم )، در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه 15 و 16 مردادماه 1393، به مدت 2 روز، به استان چهارمحال و بختیاری انجام می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.