رکاب‌زن ملی‌پوش کشورمان در خصوص وضعیت اردوی تیم ملی گفت: در اردوی اول 2 تست از ما گرفته شد و میزان آمادگی‌مان سنجیده شد.

حسین عسگری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی اول ماند امکانات عالی برخوردار بود و تمرینات با نشاطی را زیرنظر مجید ناصری و کمکشان داودیان انجام دادیم، و در آن جا 2تست با دستگاه‌های پیشرفته از ما گرفته شد و میزان آمادگی ما را اندازه‌ گرفتند تا طبق آمادگی بدنی برای اردوی آینده که هفته آینده برگزار می‌شود برنامه تمرینی خاص خودمان را بنویسند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ناصری حضورش در تیم با توجه زمان کم تا شروع بازی‌های آسیایی موثر بوده است یا خیر بیان کرد: اگر نگاهی به نتایج دوره‌های قبل تیم ملی در المپیک بیاندازیم مثل المپیک پکن نتایجی خوبی که در بخش استقامت گرفته شد با کمک‌های مجید ناصری بود و من خود نیز مدال برنزم را با کمک‌های او توانستم کسب کنم و در بخش انفرادی نیز جزو 5 نفر بود.

وی در ادامه افزود: درست است که ما مدت زمان کمی تا شروع مسابقات آسیایی داریم اما من مطمئن هستم که وجود ناصری می‌تواند به تیم ما کمک کند با حضور وی می‌توانیم نتایج خوبی را در اینچئون کسب کنیم.

عسگری در ارتباط با انجام تست‌های دوپینگ در اردوی تیم ملی گفت: از روز اول تا به حال 3 بار از ما تست گرفته شد که روز اول از 2 نفر و روزهای بعد از نفرات دیگر تست دوپینگ گرفته شد این حرکت فدراسیون پزشکی و ورزشی بسیار خوب است اما باید یک برنامه‌ریزی درست انجام دهند تا 10 روز مانده به مسابقات باز هم تست گرفته شود تا نفراتی که به مسابقات اعزام می‌شوند کاملا از این لحاظ پاک باشند در آن جا مشکلی برای ورزشکاران و فدراسیون پیش نیاید.

وی افزود: امیدوارم که در رشته تایم تریل که در سال گذشته مدال برنز انفرادی را کسب کردم دوباره تکرار کنم.

رکاب‌زن تیم ملی کشورمان در پاسخ به این سوال که آیا تنها در بخش جاده در بازی آسیایی شرکت خواهد کرد یا خیر تصریح کرد: اگر توسط مربیان تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی انتخاب شدم  می‌خواهم که در یک رشته تخصصی که جاده است رکاب بزنم ولی باز هخم اگر مربیان صلاح بدانند در بخش پیست هم می‌توانم مسابقه دهم اما خودم فکر می‌کنم که در بخش تایم تریل برای تیم ملی کشورم می‌توانم نتایج بهتری را کسب کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: عسگری ، سنجش ، ناصری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار