مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز سه شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: واگذاری مدیریتی غیرکنترلی پارس دارو شرکت پارس دارو ، اواخر مرداد رکود بازار فولاد فروکش می‌کند ، راه اندازی پنجره واحد به منظور جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارس/ورود هیاتی از انگلیس برای بازدید از این منطقه و... است

مهمترین عناوین خبری گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

راه اندازی پنجره واحد به منظور جذب سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی پارس/ورود هیاتی از انگلیس برای بازدید از این منطقه

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/5/14/2487175_671.jpg

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس از راه‌اندازی پنجره واحد جذب سرمایه گذاری در این منطقه خبر داد و گفت:برای نخستین بار به منظور تکریم سرمایه گذاران پنجره واحد را تشکیل شده تا در ظرف 3 روز مشکلات سرمایه گذاران را بررسی و زمینه برای جذب سرمایه گذاران فراهم شود.

سکه 950 هزار و 300 تومان/ دلار 3145 تومان/آرامش در بازار طلا

امروز بازار سکه متأثر از افت دلار ارزش سکه ها را اندکی کاهش داد و این در حالی است که طلای جهانی قدری افزایش یافت.

محور بومهن ـ دماوند امروز مسدود اعلام شد/ مسیر جایگزین محور هراز

محور بومهن ـ دماوند، واقع در استان تهران، روز سه شنبه 14 مرداد ماه، از ساعت 24 الي 3، به دليل اجراي عملیات نصب پل عابر پياده جنب پليس راه گيلاوند، مسدود، و جاده هراز به عنوان مسير جايگزين براي تردد وسايل نقليه به غير از تريلرها معرفي مي گردد.

دریافت چک‌های میلیاردی برای پرداخت مالیات/تمرکز نظام مالیاتی بر کسب و مقابله با کد فروشی
علی عسکری گفت: دریافت چک 220 میلیارد تومانی برای پرداخت مالیات صحت دارد و ما چک‌های 500 میلیارد تومانی هم دریافت کردیم اما عمده تمرکز نظام مالیاتی بر شناسایی و مقابله با جعل اسناد،‌کلاهبرداری، فاکتورفروشی و کد فروشی است.

حرکت انقلابی "بانک مرکزی" برای پرداخت وام ازدواج/آمادگی بانک های ملی و مسکن، تجارت، رفاه، صادرات و سپه
"بانک مرکزي" تصميم گرفته با توجه به صف انتظار زياد متقاضيان وام ازدواج، بانک ها به صورت انقلابي در دو ماه مرداد و شهريور تسهيلات ازدواج را پرداخت کنند.

دماسنج شاخص 11 واحد افت کرد/ بازگشت تعطیلات به بورس
امروز سه شنبه 14 مردادماه در پایان معاملات تالار بورس تعداد 415 هزار و 195 سهم اوراق بهادار به ارزش 1 میلیون و 269 هزار و 810 ریال در 37 هزار و 196 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

اتمام ساخت ۲۱۰۰ کیلومتر آزادراه در انتظار تامین ۲۹۰ هزار میلیارد ریال اعتبار
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام این‌که ۱۵۰۰ کیلومتر آزادراه آماده سرمایه‌گذاری است، گفت: برای اتمام ۲۱۰۰ کیلومتر آزادراه در دست ساخت، ۲۹۰ هزار میلیارد ریال نیاز داریم.

واگذاری مدیریتی غیرکنترلی پارس دارو شرکت پارس دارو
در نظر دارد 15 میلیون و 999 هزار و 995 سهم از سهام داروسازی امین را واگذار کند.

اواخر مرداد رکود بازار فولاد فروکش می‌کند

 عضو هیئت‌مدیره انجمن فولاد ایران گفت: هم‌اکنون بازار فولاد با رکود مواجه است، اما به رغم عادت هر ساله اوخر مرداد و شهریور ماه حرکت مثبتی در بازار رخ می‌دهد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار