دبیر جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در جنگ تحمیلی به جوانان این مرز و بوم اعتماد کرد و جوانان نیز حماسه هشت سال دفاع مقدس را آفریدند، گفت: افرادی که محصول نگاه جوان‌گرایانه امام (ره) را دیده بودند، امروز به جوانان بها نمی‌دهند و این مهم در میانگین سنی وزرای دولت اعتدال مشهود است.

"محمدابراهیم بهرامی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به جوانان دارند، اظهارداشت: در برخی سال‌ها آیت‌الله خامنه‌ای دوبار در سال را برای دیدار و گفتگوی صمیمانه با دانشجویان در نظر می‌گیرند که این امر باید مورد توجه مدیرانی قرار گیرد که اعتمادی به جوانان ندارند.
 
وی با بیان اینکه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نیز در زمان جنگ تحمیلی به جوانان این مرز و بوم اعتماد کرد و جوانان نیز حماسه هشت سال دفاع مقدس را آفریدند، تصریح کرد: ما در زمان جنگ فرماندهان جوانی مانند شهید زین‌الدین را داشتیم که افتخاراتی را برای کشور رقم زده‌اند.

دبیر جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی با بیان اینکه اعتماد به جوانان همواره منجر به رشد جمهوری اسلامی شده است بیان داشت: متأسفانه افرادی که محصول نگاه جوان‌گرایانه امام (ره) را دیده بودند، امروز به جوانان بها نمی‌دهند و این مهم در میانگین سنی وزرای دولت اعتدال مشهود است.

وی ادامه داد: جریان‌هایی که امروزه در منطقه از سوی جوانان هدایت می‌شوند توانسته‌اند پیروزی‌های جبهه مقاومت در سوریه و عراق ر رقم بزنند. 

بهرامی در پایان خاطر نشان کرد: باید توجه داشت که جوانان هر کشور قلب تپنده و موجب تولید فکر و اندیشه و انرژی محرک کارهای اجرای در کشور هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیدار ، متعدد ، صمیمی ، رهبر ، بهرامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار