هانی‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

توقف پرواز‌های فرودگاه "بن گورین" در یک ماه گذشه اقتصاد صهیونیست‌ها را فلج کرده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: حدود 3میلیون یهودی در پناهگاه‌ها به سر می‌برند، ضمن اینکه پرواز هواپیماهای فرودگاه "بنگورین" در تل‌آویو هم نزدیک به یک ماه متوقف شده و موجب فلج شدن اقتصاد رژیم صهیونیستی شده است‌.

حسن هانی‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به متضرر شدن رژیم صهیونیستی از حملات پی در پی خود به غزه اظهار داشت: حملات ارتش رژیم صهیونیستی به غزه در طی یک ماه گذشته هیچ گونه دستاورد نظامی به همراه نداشته است.

وی ادامه داد: حدود 3میلیون  یهودی در پناهگاه‌ها به سر می‌برند، ضمن اینکه پرواز هواپیماهای فرودگاه "بنگورین" در تل‌آویو هم نزدیک به یک ماه متوقف شده و موجب فلج شدن اقتصاد رژیم صهیونیستی شده است‌.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: حملات رژیم صهیونیستی با هدف نابودی مقاومت اسلامی و تونل‌های حفر شده در اطراف غزه هیچ گونه دستاوردی را به همراه نداشته است.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه تاکنون 1900 شهید و نزدیک به 10هزار نفر مجروح شدند، اما مردم فلسطین همچنان در کنار مقاومت و در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی ایستادگی می‌کنند.

هانی‌‌زاده در پایان با اشاره به نبود یک رهبری واحد در جهان اسلام خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی از رژیم‌های مرتجع عرب نه تنها کمکی به ملت فلسطین نکرده بلکه با قرار گرفتن در کنار رژیم صهیونیستی، به آنها کمک‌های مالی و تسلیحاتی می کنند، لذا نبود یک رهبری واحد و تشتت در جهان اسلام و جهان عرب موجب سواستفاده صهیونیست‌ها برای حمله به این فضا شده است

انتهای پیام

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار