معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش 15 هزار معلم کرمانی در پایه های 4 و 8 آموزش و پرورش از اول شهریور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، محمد رضا سلطانزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان درباره برنامه های این معاونت با اشاره به اینکه حوزه معاونت پژوهش دارای پنج زیرمجموعه است، گفت: گروه های طرح و برنامه، محتوای آموزشی، تحقیق و پژوهش، فناوری اطلاعات و اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی زیر مجموعه این معاونت فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه وظیفه اداره برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی، آموزش نیروی انسانی شاغل در آموزش و پرورش در همه رسته ها و رشته ها است، افزود: استقرار نظام آموزشی " شش سه، سه " سبب شده است ، در همه پایه ها نیازمند آموزش همکاران باشیم.

سلطانزاده با اشاره به اینکه این آموزش متناسب با تغییر محتوای آموزشی برای همه معلمان انجام می شود، خاطر نشان کرد: با توجه به تغییر ساختار آموزش و پرورش بر اساس نظام تحول آموزشی همه محتوا و عناوین کتابها تغییر کرده و یا در حال تغییر است.

وی با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید معلمان پایه چهارم ابتدایی و هشتم نظام جدید آموزش های لازم را می بینند، تصریح کرد: این آموزش از اول شهریور شروع می شود و تا پایان شهریور ادامه دارد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش 15 هزار معلم کرمانی در پایه های 4 و 8 آموزش و پرورش خبر داد و یادآور شد: از این تعداد ، 5 هزار معلم در پایه چهارم و 10 هزار معلم در پایه هشتم آموزش های لازم را می بینند.

وی افزود: 138 مدرس که حداقل دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس در رشته های مختلف هستند، انتخاب و برای گذراندن دوره آموزشی به تهران اعزام شده اند که پس از مراجعت ، معلمان مربوط را آموزش می دهند./ز


برچسب ها: آموزش ، معلم ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.