فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: با تلاش دریابانان کشورمان محموله بزرگ قاچاق سوخت در آبهای نیلگون خلیج فارس کشف و به کشور بازگردانده شد.

سرهنگ احمد دادستانی فرمانده مرزبانی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران گفت: مأموران دریابانی پایگاه قشم و میناب در 24 ساعت گذشته در 2عملیات هماهنگ از یک کشتی خارجی و 5فروند لنج داخلی صدها هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.

این مقام مسئول مرزبانی ادامه داد: در عملیات نخست مأموران دریابانی توانستند در بازرسی کشتی  خارجی که در عمق آب‌های خلیج فارس  لنگر انداخته بود و در انتظار دریافت سوخت قاچاق به سر می‌برد حدود 400هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل،  کشف کنند. 

به گفته دادستانی دریابان قشم و میناب در  عملیات دوم خود با توقیف 5فروند شناور داخلی 600هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط کرد.
 
فرمانده مرزبانی هرمزگان به ارزش 2میلیارد و 400میلیون  تومانی کشفیات سوخت قاچاق اشاره کرد و گفت:‌ در این 2 عملیات 24متهم دستگیر شدند.  که از کشتی خارجی 12 ملوان اهل یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس دستگیر شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرزبانی هرمزگان از ابتدای سال تا کنون 8میلیون و 500هزار لیتر گازوئیل کشف، 648شناور توقیف و بیش از 2هزار نفر را دستگیر کرده  است.

انتهای پیام/
برچسب ها: قاچاق ، مواد ، سوختی ، گازوئیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار