مربی تیم فوتبال راه آهن درباره بازی با نفت گفت: تیم وضعیت خوبی دارد و توانستیم بعد از بازی با استقلال ریکاوری خوبی به لحاظ روحی و تاکتیکی انجام دهیم و آماده بازی با تیم نفت شویم.

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بچه‌های ما نشان دادند که از استعداد خوبی برخوردارند ما توانستیم در مقابل آبی‌پوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی ارائه دهیم من اعتقاد دارم علیرغم اینکه این بازی را باختیم ولی به لحاظ فنی خوب بودیم.
 
وی در ادامه تصریح کرد: پتانسیل تیم راه‌آهن بالاست بازیکنان ما اگر شرایط ایده آلی داشته باشند ما جزو چند تیم ابتدایی خواهیم بود اینکه ما می‌توانیم با این روند شرایط خوبی را در آینده رغم بزنیم خود ایده‌آل است یادمان نرود راه‌آهن از قدیمی‌ترین تیم‌های لیگ برتر است. وی همواره برای سقوط نکردن جنگیده است.
 
مربی تیم راه‌آهن در ادامه بیان کرد: ما دیر شروع کردیم و بازی تدارکاتی خوبی را داشتیم و سعی کردیم به لحاظ جسمانی خودمان را به مسابقات لیگ برسانیم وضعیت ما قبل از بازی با استقلال مشخص نبود و این قضیه قوای تیم ما را تحلیل کرد.
 
لطیفی در خصوص بازی این هفته در مقابل تیم نفت گفت: در این بازی هم ما با نیت برد و پیروزی حاضر می‌شویم اما گاهی بیشتر، این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و برای ارائه یک بازی خوب و منطقی می‌رویم ولی چیزی که هنوز تیم ما را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد وضعیت تیم راه‌آهن در ادامه لیگ است.

وی پیرامون وضعیت تیم راه‌آهن در مزایده فروش این باشگاه گفت: دادستانی تلاش می‌کند این تیم با بالاترین قیمت به فروش برسد ولی تا اینجای کار هنوز مشتری خاصی برای خرید وجود نداشته است در فوتبال ایران باید دادستانی محترم هم بپذیرد جز دو باشگاه استقلال و پرسپولیس که در آمدزایی دارند باشگاهی مثل راه آهن هیچ درآمدی ندارد ما در حال بازیکن سازی هستیم و نیاز به کمک فدراسیون و مسئولین امر داریم تا مثمر ثمر واقع شویم بازیکن سازی سالهاست در فوتبال ما مرده و دیگر از مربیان خوب پایه‌ای خبری نیست ما سعی داریم این سازندگی را پویا کنیم سعی کردیم از بازیکنان جوانی همچون علی علیپور، محمد علیزاده، سید احمد موسوی و میلاد ابطحی استفاده کنیم تا تیم خوبی را برای ادامه فصل بسازیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: بازی مقابل نفت برای ما حائز اهمیت است، سعی می‌کنیم در این دیدار پیروز شویم و 3 امتیاز بازی خانگی را کسب کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار