آئین نامه مشارکت صندوق نوآوری در شرکت دانش بنیان و صندوق خطر پذیر در حال تدوین است و تا یک ماه آینده تصویب می شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، سلطانی رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی طی سخنرانی در نشست هم اندیشی روسای پارک‌های علم و فناوری کشور که با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان در سازمان بنیاد ملی نخبگان برگزار شد طی سخنرانی گفت: در سال 91  صندوق نوآوری و شکوفایی تشکیل شده و همان سال میزان بودجه 600 میلیارد تومان برای صندوق مصوب شد اما تنها 25 میلیارد تومان به صندوق بودجه داده شده و این در حالی است که در سال 92 نیز مبلغ ناچیزی برای بودجه صندوق در نظر گرفته شده بود که امسال با پیگیری رئیس جمهور میزان اعتبارات رضایت بخشی به صندوق داده شده است.

وی افزود: هم اکنون در حال تدوین آئین نامه‌های مشارکت صندوق نوآوری در شرکت دانش بنیان و صندوق خطر پذیر هستیم که تا یک ماه دیگر در هیئت امنای صندوق این آئین نامه تصویب می‌شود چنانچه باید در صندوق ظرفیت داخلی را تا سه برابر افزایش دهیم.

وی تصریح  کرد: تا پایان سال روند رشدی برای شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته شده، چنانچه هم اکنون 550 شرکت دانش بنیان وجود دارد و تا پایان سال به 600 شرکت دانش بنیان می رسد. البته باید این را در نظر داشته باشیم که در کشور طرح خوب دانش بنیان اقتصادی بسیار اندک است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار