ارتش لبنان در درگیری با تروریست‌های تکفیری در مرز با سوریه شماری از ان‌ها را به هلاکت رساند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، ارتش لبنان به پیشروی خود در مقابله با گروه‌های تکفیری در منطقه عرسال هم مرز با سوریه ادامه می دهد و تلفات سنگینی به آنان وارد کرده است.

 فرماندهی ارتش لبنان نیز از شهادت 14 نظامی از جمله دو افسر خبر داده و اعلام کرده است 86 نفر از نیروهای ارتش لبنان زخمی و 22نظامی نیز ناپدید شده اند.

منابع متعدد اعلام کردند فرمانده گروه داعش در عرسال کشته شده است.

"مونا طحینی" گزارشگر المنار در گزارشی با اشاره به عملیات ارتش در عرسال و تصاویر کشته های تروریست‌ها گفت: ده‌ها نفر از گروه‌های تکفیری کشته شده اند و به اسارت در آمده اند.

افراد مسلح در محله های عرسال تقسیم شده اند  و تلاش کردند آنچه را که از دست دادند از دست بدهند و در داخل عرسال هرچه بیشتر پیشروی کنند اما شکست خوردند و ارتش توانست با آنان مقابله کند.

هنگ نیروهای تکاور ، واکنش سریع و گردان خمپاره انداز برای کمک به ارتش لبنان آمده اند.
خروج ساکنان عرسال نیز ادامه دارد. 

ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرده است گروه‌های تروریستی به ساکنان عرسال حمله کردند و جلوی خروج آنان را گرفتند و شماری از آن‌ها را که نمی خواستند زیر بار بروند کشته اند.

ساکنان عرسال می گویند شمار زیادی از افراد مسلح در این منطقه حضور دارند. آنان مردم و نیروهای ارتش را در عرسال اعدام می کنند. خبرها حاکی است تکفیری‌ها در تلاشند شمار بیشتری را اعدام و ارتش لبنان را متهم کنند.

ارتش لبنان خطوط مقدم خود را با اعزام نیروهای بیشتر تقویت کرده است و برای همه احتمالات آماده می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار