رنکینگ برترین های تنیس کشور از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام شد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، بنا بر اعلام کمیته مسابقات سازمان لیگ، رنکینگ برترین های رده سنی آزاد در ۲بخش آقایان و بانوان اعلام شد که بر این اساس انوشا شاهقلی و غزاله ترکمن همچنان در صدر برترین های کشور قرار دارند.
 
 در این رده بندی و در بخش آقایان انوشا شاهقلی با ۲۲۴۰امتیاز همچنان صدرنشین است ، اشکان شکوفی با ۲۲۰۰امتیاز و محسن حسین زاده نیز با ۱۹۹۰امتیاز در جایگاه سوم و چهارم ایستاد ، همچنین شاهین خالدان با ۱۹۹۰امتیاز، معین محمدی با ۱۸۰۰امتیاز، شهاب راطق با ۹۰۰امتیاز، کیانوش فخارزاده با ۸۱۴امتیاز ، حمیدرضا نداف با ۸۰۰امتیاز، اشکان دبیری با ۷۸۰امتیاز و فرشاد طلاور با ۷۲۰امتیاز در جایگاه چهارم تا دهم ایستادند.

همچنین در بخش بانوان نیز غزاله ترکمن با ۱۸۳۰امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی قرار دارد، غزل پاک باطن با ۹۷۵امتیاز و نگین شیخ صراف نیز با ۸۷۰امتیاز در جایگاه دوم و سوم ایستادند و صدف صادق وزیری با ۸۵۰امتیاز ، آرزو یولقونی با ۸۲۰امتیاز، ماریا تیموری با ۸۰۵امتیاز، هنگامه عزیزی با ۶۴۵امتیاز ، سحر نجعی با ۶۳۰امتیاز ، مهین بیاتی با ۶۳۰امتیاز و سارا کلانتری با ۴۳۵امتیاز رتبه چهارم تا دهم را به نام خود ثبت کردند.
 
 در حالی رده بندی برترین ها از سوی سازمان لیگ اعلام شد که ۲۷۲تنیسور در بخش آقایان و ۹۱تنیسور در بخش بانوان صاحب رنکینگ هستند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تنیس ، شاهقلی ، صدر ، رنکینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار