کارشناس مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از ارسال یک هزار و 200 اثر خبرنگاران این استان به جشنواره بزرگداشت روز خبرنگار خبر داد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ یونس قیطانی با اعلام این خبر  گفت: این آثار از سوی خبرنگاران مطبوعات محلی، خبرگزاری ها و سایت های خبری و روزنامه های سراسری ارسال شده است.
وی ادامه داد: این آثار مکتوب شامل گزارش، مقاله، سرمقاله، یادداشت، تیتر، گفت و گو، مصاحبه، خبر ، طنز و کاریکاتور است.
کارشناس مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام اضافه کرد: پس از ارزیابی داوران بومی از این آثار پنج اثر در بین مطبوعات محلی، سه اثر از خبرگزاری ها و سایت های خبری و سه اثر در میان روزنامه های سراسری انتخاب و در این آیین مورد قدردانی قرار خواهند گرفت.
قیطانی بیان کرد: همچنین در این جشنواره از خبرنگاران نمونه تمامی روزنامه های سراسری، مطبوعات محلی و خبرگزاری ها و سایت های خبری مجاز استان ایلام تجلیل می شود.
وی با بیان اینکه  آیین بزرگداشت روز خبرنگار به دلیل تقارن با روز جمعه روز شنبه 19 مردادماه در مجتمع فرهنگی، هنری ارشاد اسلامی ایلام برگزار خواهد شد افزود: همچنین در حاشیه این آیین در محل نگارخانه مجتمع ارشاد اسلامی نمایشگاه آثار مطبوعات و خبرگزاری ها برپا می شود.
150 خبرنگار ایلامی هم اکنون در 12 خبرگزاری، 60 سرپرستی روزنامه های سراسری و 30 هفته نامه محلی مشغول به فعالیت هستند.
 
 
 
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.