مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: 670 هکتار از زمین های در اختیار این شرکت بدون استفاده مانده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش های صنعتی و تولیدی است.


 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ مرتضی دارایی با اعلام این خبر گفت: اکنون 830 هکتار زمین در هشت شهرک صنعتی استان وجود دارد که تنها 160 هکتار آنها واگذار شده است.

وی افزود: با توجه به فراهم شدن زیر ساخت های مناسب نظیر آب، برق، گاز، جاده دسترسی و هزینه های بیت المال که در این شهرک ها از سوی دولت صورت گرفته، آمادگی کامل را برای جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنها داریم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام تاکید کرد: تجمیع سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی مفهوم توسعه پایدار را معنا می کند و نقش بسیار مهمی در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی و صنعتی منطقه دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام یادآور شد: سرمایه گذارانی که در شهرک های صنعتی راغب به سرمایه گذاری هستند علاوه بر برخورداری از خدمات مطلوب از تخفیفات ویژه ای که در این مکان ها وجود دارد بهره مند خواهند شد.

دارایی اضافه کرد: بهره مندی از معافیت های اختصاصی بر اساس بخشنامه ها، کمک های دولتی و همچنین تقسیط هزینه های خرید زمین از جمله این شرایط ویژه برای حمایت از سرمایه گذاران است.

وی بیان کرد: تجمیع صنایع اقماری در شهرک های صنعتی علاوه بر رونق این شهرک ها باعث می شود تاسیسات و تصفیه خانه شهرک های صنعتی که با هزینه های دولت ایجاد شده مستهلک نشود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایلام گفت: اکنون در شهرک صنعتی دهلران با توجه به هزینه هایی که دولت انجام داده حدود 100 هکتار اراضی خالی داریم که آماده واگذاری به سرمایه گذاران است.

دارایی اظهار کرد: شرکت های زیادی برای سرمایه گذاری در استان با پیگیری های مسوولان کلان استان وارد ایلام شده اند که امیدواریم با معرفی شهرک های صنعتی به آنها رونق صنعتی در شهرک های ایلام جهش قابل توجهی یابد./ز
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهرک ، صنعتی ، ایلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.