یک روزنامه صهیونیستی بر ناتوانی سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی در برابر حملات موشکی مقاومت فلسطین تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری دولتی قطر، روزنامه صهیونیستی" هاآرتص" با اشاره به گزارش ارتش این رژیم  در خصوص عملکرد سامانه موشکی گنبد اهنین در برابر حملات موشکی مقاومت فلسطین بر ناتوانی این سامانه در برابر موشک‌های فلسطینی تاکید کرد.

این روزنام نوشت: ارتش اسرائیل روز دوشنبه گزارشی درباره حملات موشکی مقاومت فلسطین به شهرها و شهرک های صهیونیستی منتشر کرده است . براساس اطلاعات ذکر شده در این گزارش، سامانه دفاع موشکی اسرائیل موسوم به " گنبد آهنین " از بین 3545 موشک شلیک شده فلسطینیان  فقط توانسته است 558 موشک را رهگیری کند .هاآرتص خاطر نشان کرد بر اساس گزارش ارتش، درصد موفقیت سامانه موشکی اسراییل 
1 به 7 است.

این نشریه صهیونیستی نوشت منطقه " گوشدان " هدف 112 موشک فلسطینیان قرار گرفته و از این تعداد فقط یک سوم آنها به وسیله سامانه موشکی اسراییل سرنگون شدند و باقی آنها به مناطق مختلف برخورد کردند.

در گزارش ارتش رژیم صهیونیستی تاکید شده است برای هدف قرار دادن موشک های شلیک شده فلسطینیان از مناطق مختلف نوار غزه به سوی اهداف اسراییلی ، از دستکم 700 فروند موشک استفاده شده و ارزش این موشک ها دستکم 35 میلیون دلار است. هزینه تولید هر فروند موشک " تامیر" برای رژیم اسرائیل حدود 50 هزار دلار اعلام شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار