معاون عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: همزمان با دور نخست سفرهای تابستانی تعداد مسافران اقامت‌کننده در آذربایجان غربی به 125 هزار و 855 نفر رسید.

هادی بهادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: امسال همزمان با دور نخست سفرهای تابستانی از ابتدای تیرماه تا 28 تیرماه تعداد کل مسافران اقامت‌کننده در مکان‌های اقامتی آذربایجان غربی شامل هتل‌ها، مهمانسراها، مدارس و کمپ‌ها به 125 هزار و 855 نفر رسیده است.

وی ادامه داد: از 125 هزار و 855 نفر اقامت‌کننده در مکان‌های اقامتی آذربایجان غربی 14 هزار و 775 نفر در هتل‌ها، 12 هزار و 387 نفر در مهمان‌پذیر و مهمانسراها، 31 هزار نفر در کمپ‌های موقت، 9 هزار و 200 نفر در مدارس و 8 هزار و 500 نفر نیز در چادرهای مسافرتی، پارک‌ها و حاشیه خیابان‌ها اسکان داشتند.

بهادری با اشاره به تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی، اعلام کرد: تعداد بازدیدکنندگان از موزه‌ها، بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آذربایجان غربی جمعا حدود 150 هزار نفر بوده که از این میزان 116 هزار و 133 مورد از موزه‌های استان بازدید شده است.

وی تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز توسط ستاد تسهیلات سفر را 303 مورد بازدید نظارتی عنوان کرد و ادامه داد: اکیپ‌های نظارتی در طول این مدت بر نحوه عملکرد مراکز نظارت داشته و در این راستا تذکرات لازم ارائه شده است.

بهادری با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی گردشگران، تصریح کرد: مراکز اقامتی و توریستی آذربایجان غربی برای استقبال از مسافران تابستانی آمادگی داشته و تمهیدات لازم پیش‌بینی شده استب/.


برچسب ها: اقامت ، عمرانی ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.