رئیس کمسیون عمران وحمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران از پرداخت 50 میلیارد از مطالبات شهرداری خبر داد.

اقبال شاکری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز بازپرداخت مطالبات شهرداری تهران اظهار داشت: با توجه به مذاکرات صورت گرفته با معاونت حمل ونقل ترافیک تا کنون 50 میلیارد تومان از این مطالبات پرداخت شده است.

وی، توسعه حمل و نقل عمومی نظیر افزایش خطوط تاکسی، مترو و بی‌آرتی را به عنوان مهمترین هدف مدیریت شهری و شورا عنوان کرد و افزود: دریافت این مبلغ دستیابی و تحقق این هدف را سرعت خواهد بخشید.

رئیس کمسیون عمران وحمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بدهی دولت به شهرداری در خصوص عوارض،جرایم راهنمایی و رانندگی،صرفه جویی سوخت و محل درآمد یارانه‌ها بوده است به عدم پرداخت این مبلغ از سوی دولت گذشته عنوان و خود تصریح کرد: عدم پرداخت حق قانونی حمل ونقل در طول 4 ساله گذشته مشکلات متددی را در زمینه حمل و نقل عمومی ایجاد نمود که خوشبختانه دولت جدید صاعدت لازم را در این خصوص نموده اند.

شاکری در پایان با عنوان اینکه شهرداری تهران در طول 4 سال گذشته هیچ گونه اتوبوسی را از دولت دریافت نکرده به پرداخت سهم سایر شهرداری ها در این خصوص اشاره و خاطرنشان کرد:امیدوارم با دریافت این سهم شاهد کاهش از دمام ناشی از کمبود اتوبوس در خطوط بوده و سفر با حمل و نقل عمومی را برای شهروندان تسهیل نمائیم.

انتهای پیام/
  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار