استاندار تهران گفت: 4 هزار هکتار بیابان زدایی از شهرستان ملارد به طور جدی در دستور کار شورای برنامه ریزی استان تهران قرار گرفته است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مهندس هاشمی استاندار تهران در جمع خبرنگاران ضمن تأکید بر ضرورت بیابان‌زدایی به منظور مقابله با ریز گردها در استان تهران اظهار داشت: در همین راستا مقرر شده در جهت بیابان‌زدایی در 4 هزار هکتار بیابان شهرستان ملارد 5 میلیارد تومان از سازمان جنگلداری ، 5 میلیارد تومان از استانداری و دریافت 5 میلیارد تومان کمک از شهرداری تهران به طرح فوق تزریق شود که با جدیت برنامه مذکور را دنبال می نماییم.


وی در ادامه با اشاره به دارا بودن ظرفیت‌های متعدد و متنوع در حوزه شهرستان ملارد در بخش سرمایه‌گذاری و بهره وری بسیار قابل توجه آن تصریح کرد: درمنطقه اخترآباد به عنوان بزرگترین دهستان استان تهران طرح جابه جایی واحد‌های صنعتی آلوده کننده هوا از تهران به مناطق مذکور با مجهز شدن به علوم روز و نوین را دنبال می نماییم وبا توجه به رویکرد دولت واستانداری زمینه و ظرفیت لازم برای تحقق آن وجود دارد.


وی در ادامه و در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص افزایش نیرو در برخی شهرداری‌ها اظهار داشت: شهرداری ها بدون اخذ مجوز اقدام به جذب یا تعدیل نیرو ندارد وهر تصمیمی در این خصوص منوط به هماهنگی با معاونت عمرانی استانداری است.


وی در پایان در خصوص برخورد با ساخت و سازهای غیر مجاز در استان تهران خاطر نشان کرد: با متخلفان برخوردهای جدی و قاطعانه را لحاظ می‌نماییم و در این بخش در مناطقی همچون شمال وشمال غرب تهران ساماندهی‌های خوبی آغاز شده و به فرمانداری‌ها نیز تأکید نمودیم که نهایت تلاش خویش در برخورد قاطعانه و جدی با متخلفان عرصه ساخت وسازها را اعمال نماید.

انتهای پیام/

برچسب ها: متعدد ، متنوع ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار