تیم ملی بسکتبال زیر 15 سال عراق در میان نمایندگان ایران، سوریه، لبنان و اردن با 3 برد صدرنشین مسابقات نوجوانان غرب آسیا شد. نوجوانان ایران سومین تیمی بودند که از عراق شکست خوردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چهارمین روز مسابقات بسکتبال زیر 15 سال آسیا امروز با شکست ایران و اردن پی گیری شد.

عراق بعد از اردن و لبنان این بار موفق به شکست ایران شد. نوجوانان عراقی که کوارتر اول را هم با 2 امتیاز از ایران برده بودند، در پایان نیمه اول با برتری 38 بر 33 به رختکن رفت. نوجوانان ایران کوارتر سوم را با نتیجه 22 بر 19 بردند و در پایان وقت عادی بازی را به تساوی 75 - 75 کشاندند اما در نهایت عراق با نتیجه 85 بر 80 در وقت اضافه بازی را برد.

عبداله عبداله با 18 امتیاز و 15 ریباند بهترین بازیکن و عباس القرناوی هم با 26 امتیاز بهترین امتیازآور عراق بودند. کامیار برنجان هم با 34 امتیاز و 4 توپربایی بهترین بازیکن ایران بود.

تیم لبنان هم با نتیجه 84 بر 72 اردن را شکست داد تا کار اردنی ها با 4 باخت از 4 بازی به پایان برسد. کریم زینون با 34 امتیاز، 15 ریباند و 7 توپربایی بهترین بازیکن لبنان و السواحلی با 15 امتیاز، 20 ریباند و 4 پاس گل بهترین بازیکن اردن در این بازی بودند.

با این نتایج تیم عراق بدون باخت و با 3 امتیاز صدرنشین مسابقات شد. ایران و لبنان هر کدام با 2 برد و یک باخت در رده های بعدی قرار دارند و تیم سوریه هم تا به حال یک برد و 2 باخت  داشته است.

فردا در آخرین روز مسابقات تیم های سوریه با عراق و ایران با لبنان دیدار می کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عراق ، لبنان ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار