سرمربی تیم ملی زیر 14سال در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی پاسخگوی خبرنگاران شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، حیدر شریفی –سرمربی تیم ملی زیر 14سال ایران در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: به هر حال این بازی اول ما در این مسابقات بود و دیدار اول همیشه باعث ایجاد استرس در بازیکنان بخصوص در این رده سنی می شود. بازی در ساعت این آفتاب شدید کار ما را مشکل کرد و روی کیفیت بازی تاثیر گذاشت. بازی در گرمترین ساعت روز برای هر تیمی دشوار است و انتظار داریم ساعت بازی ها به زمانی خنک تر تغییر کند تا بازیکنان دچار مصدومیت نشوند. با این حال از نتیجه کسب شده خوشحال هستیم.

وی درباره تیم ملی تیمور شرقی گفت: تیمور تیمی سرعتی و تکنیکی بود و نباید فراموش کرد که دوری مسافت تیمور تا ایران و بازی در شهر کوهستانی با ارتفاع بالا از سطح دریا برای آنها مشکل ساز شد و گرنه آنها تیم بسیار خوبی هستند. جا دارد به بازیکنان آنها بابت بازی ارائه شده تبریک بگویم و آینده خوبی برای این تیم متصور هستم.

شریفی نظرش درباره بازی امروز را اینطور توضیح داد: تیم ما توانست از موقعیت های گلزنی به نحو احسن استفاده کند و تیمی را شکست دادیم که برای ما ناشناخته بود و فقط دقایقی از تمرین آنها را در روز گذشته دیده بودیم. در نهایت بازیکنان ما امروز بازی روان و هجومی را انجام دادند شایسته کسب این نتیجه هستیم.

سرمربی تیم ملی زیر 14سال در پاسخ به این سوال که کدام بازیکن برتر از دیگران بود، گفت: به طور کلی کار تیمی را به کار فنی ترجیح می دهم. امروز شاهد این بودیم که ذبیح اله کوهکن که از استعدادهای مناظق محروم به حساب می آید نمایش فوق العاده ای از خود نشان داد. از داشتن چنین بازیکنانی در ترکیب تیم خوشحال هستیم و  آینده بسیار خوبی را برایش پیش بینی می کنم.

وی در آخر درباره اینکه آیا نتیجه بازی را با این تعداد گل پیش بینی می کرد یا خیر، اینگونه توضیح داد: به توجه به شناختی که از تیم خودمان داشتم و همینطور شرایط سختی که تیم ملی تیمور شرقی داشت کسب پیروزی با تعداد گل زیاد برایم قابل پیش بینی بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار