وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح چهارشنبه به منظور بازدید از تعدادی از طرح‌های فرهنگی به استان چهارمحال و بختیاری سفر می‌کند.

به گزارشحوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح روز چهارشنبه در ششمین سفر کاروان تدبیر و امید به شهرکرد ضمن بازدید از استان چهارمحال و بختیاری و دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر از تعدادی از طرح‌های فرهنگی بازدید می کند.
 
گفتنی است؛ در طول این سفر، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شهرستان های شهرکردو سامان بازدید می‌کند و در جمع مردم شهرستان بن حضور می یابد.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان وزیر معین رئیس جمهور در شهرستان بن مستقر و به رفع مشکلات مردم خواهد پرداخت.
 
جواد کارگران هدف از این سفر را ایجادهماهنگی فعالیت‏های توسعه فرهنگی استان با تشریک مساعی در قالب دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و بازدید از مراکز فرهنگی و فرهنگسرای شهرکرد دانست.
 
جواد کارگران بیان داشت: دکتر جنتی  در جلسه ای در جمع  روستاییان و عشایر غیور استان سخنرانی نموده و پس از آن با جمعی از علما و  روحانیون استان دیدار خواهند داشت.
 
وی در ادامه با تاکید بر توسعه ی  استان متناسب با هویت فرهنگی تصریح کرد:ما در توسعه استان وصنعتی کردن آن باید به این مسأله بیندیشیم که این شهر را متناسب با فرهنگ خود و با استفاده از توان‏های موجود در آن توسعه ببخشیم، برنامه‏ های توسعه استان می‏باید بر مبنای هویت فرهنگی چهارمحال و بختیاری و با هدف گسترش و تقویت بنیان‏های اصلی هویتی آن طراحی و تدوین شود.
 
کارگران افزود:در شرایط امروز که مبنای حرکت دولت و نظام، توجه جدی به توسعه همه جانبه وپایدار بر مبنای گسترش و رشد ظرفیت‏های اجتماعی و فرهنگی جامعه است، بررسی امکانات، پیش نیازها و اقتضائات اجتماعی و فرهنگی برای فراهم ساختن زمینه‏ های رشدو توسعه فرهنگی وظیفه‏ای ضروری است.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، فرهنگ ، ارشاد ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار