سرمربی تیم ملی جاده دوچرخه‌سواری کشورمان درخصوص وضعیت ملی‌پوشان در اردوی مرحله اول گفت: آمادگی عمومی رکاب‌زنان خوب است اما باید در کورس مسابقات قرار گیرند.

مجید ناصری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: رکاب‌زنانی که به اردوی تیم ملی دعوت شدند شرایط خوبی را از نظر آمادگی عمومی دارند و مسابقات زیادی را پیش از انجام اردوها پشت سر گذاشته‌اند، و در حال حاضر در فصل مسابقاتی قرار دارند، اما باز هم نیاز به این دارند که با توجه به تمرینات مستقر سطح خود را برای حضور در مسابقات آسیایی اینچئون بالا ببرند.

وی در خصوص صحبت‌های رکاب‌زنان حاضر در اردو در خصوص استفاده از دستگاه‌هایی برای گرفتن تست از آن‌ها خاطرنشان کرد: برای اولین اردو از سیستم‌های پیشرفته علمی استفاده کردیم تا بتوانیم بهتر اشکالات فنی رکاب‌زنان را پیدا کنیم تا بتوانیم رکوردهایشان را با توجه به برنامه‌هایی که در طول اردو داریم برطرف کنیم و با دید بازتر و شناخت بهتر از رکاب‌زنان وضعیت آن را بررسی کرده و برنامه‌ تمرینی خاص خودشان را بنویسیم تا آن برای بازیهای آسیایی آن را انجام دهند.

ناصری در پاسخ به این سوال که معیار انتخاب رکاب زنان برای حضور در اردو چه بوده است را   
گفت: معیار انتخاب دوچرخه سواران برای دعوت به اردو پارامترهایی زیاد بود که حضور آنها در اردو و امتیازات و شرایطی که در دیگر مسابقات آسیایی داشتند از جمله آنهاست که با توجه به تمریناتشان در اردو بهترین نفرات را که در بازیهای آسیایی با توجه پارامترهای مدنظر فدراسیون و من انتخاب کردم که در مرحله بعدی که در 10 روز آینده انجام می‌شود به اردو آیند تا در نهایت بهترین نفرات را برای حضور در بازیهای آسیایی انتخاب کنیم.

سرمربی تیم ملی جاده در ارتباط انجام بازی تدارکاتی پیش از آغاز بازیهای آسیایی بیان کرد: به دنبال آن هستیم که در اردوی بعدی انجام بازی تدارکاتی باشد و در حال پیگیری این مسئله با فدراسیون می‌باشیم که اگر آنها تایید کنند مسابقات تدارکاتی را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص کنترل دوپینگ در اردوها نیز گفت: کنترل دوپینگ این بار بسیار کامل و دقیق بود ما توانستیم با آرامش خاطر و بدون نگرانی این مسئله تمرینات خود را پیگیری کنیم و از راهکاری فدراسیون پزشکی ورزشی از این قضیه بسیار راضی هستم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار