دلايل صرفه جويی آب و چگونگی مديرت مصرف در برنامه "صبح بخير ايران" فردا دوشنبه با حضور مدیرعامل آبفای استان تهران بررسی می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبكه يك سيما؛ برنامه صبح بخير ايران ساعت 7 صبح  دوشنبه 13 مردادماه با موضوع بررسی وضعيت آب در كشور و لزوم صرفه جوي  در اين مايه حيات بررو  آنتن می رود.
 
 
وضعیت آب در برخی شهرهای بزرگ کشورمان مانند کرمان و تهران به حدی رسیده است که میزان و حجم برنامه های سیما نیز برای درخواست از مردم جهت صرفه جویی بالاتر رفته است بر همين اساس  برنامه های گروه اجتماعی نیز به فراخور حال و هوای موجود سعی بر ترغیب مردم برای صرفه جویی هرچه بیشتر دارند.
 
 وقتی میزان مصرف به این حد بالا رفته و برخی با آب لوله کشی و تصفیه شده اقدام به شستن خودروهای خود می کنند، علامت های سوال بی شماری که البته بی جواب هم هستند دراذهان شهروندان شکل می گیرد
 
برنامه صبح بخیرایران نیز بنا به وظیفه ذاتی خود كه پيگيري مطالبات مردمي و گوشزد كردن شرايط اجتاعي است  در روز دوشنبه 13 مرداد از محمد پرورش مدیرعامل آبفای استان تهران دعوت  كرده  تا در مورد معضل کم آبی گفتگویی  داشته باشد.

صبح بخیرایران در این روز شاهد حضور داود مهابادی سرمربی تیم پاس همدان  نيز است تا  وضعیت لیگ های پایینتر نیز در برنامه صبح بخیرایران مورد بررسی قرار گيرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: برنامه ، صبح ، بخیر ، مطالبات ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار