دومین دوره بازی‌های المپیک جوانان 2014 کمتر از دو هفته دیگر در چنین آغاز می‌شود و جودو ایران تنها یک نماینده دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: بازی‌های المپیک تابستانی جوانان 2014 با نام رسمی دومین بازی‌های المپیک تابستانی جوانان که یکی از رویدادهای مهم ورزشی و جشن‌های فرهنگی است کمتر از دو هفته دیگر در شهر نانجینگ چین آغاز خواهد شد. در سال 2010 اعضای کمیته بین‌المللی المپیک تصمیم گرفتند که این بازی‌ها در شعر نانجینگ چین برگزار شود.

این مسابقات در رشته‌های مختلف ورزشی بیش از 3700 ورزشکار را به مبارزه دعوت کرده که سهم ایران در جودو که یکی از این رشته‌هاست فقط یک جودوکار نوجوان به نام رامین صفویه است. مشعل المپیک جوانان پس از 98 روز حمل سرانجام 25مرداد ماه به نانجینگ خواهد رسید.

رامین صفویه بعد از کسب مدال برنز در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان که در کشور آمریکا برگزار شد توانست هم اولین مدال تاریخ نوجوانان جهان را در جودوی ایران کسب کند و هم توانست سهمیه المپیک جوانان را از آن خود کند.

او که دارنده تنها سهمیه جودو ایران در المپیک نانجینگ است به همراه مربی باشگاهی خود در اردوی مشترکی که از سوی فدراسیون جهانی در سوییس تدارک دیده شده بود حضور پیدا کرد و از این تمرینات ابراز رضایت کرد.

رامین صفویه امیدوار است که بتواند رکورد دیگری را در المپیک نانجینگ همانند مسابقات نوجوانان جهان به نام خود ثبت کند و افتخاری برای جودو کشور باشد.

شایان ذکر است: بازی‌های المپیک تابستانی جوانان کمتر از دوازده روز دیگر در شهر نانجینگ چین آغاز خواهد شد.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: صفویه ، المپیک ، نانجینگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار