ثبت نام آزمون آكادمیك آیلتس (IELTS) شهرستانهای رشت و شیراز از امروز دوشنبه مورخ 93/05/13 آغاز شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مرکز آزمون دكتر علوی فاضل رییس مركز آزمون گفت: متقاضیان می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام كنند.

علوی فاضل در ادامه افزود: زمان این آزمون در روز شنبه 93/05/07بطور همزمان در دو شهرستان برگزار خواهد شد، كه ثبت نام شوندگان می‌بایست رأس ساعت 7:00 در حوزه‌های مرتبط حضور به هم رسانند.

رییس مركز آزمون درخصوص زمان اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج از طریق سایت results.ielts.org روز شنبه مورخ 93/05/19 اعلام خواهد شد.

علوی فاضل بیان كرد: آزمون‌های آیلتس در شهرستان‌ها به منظور رفاه حال داوطلبان، كاهش هزینه ها و رضایتمندی متقاضیان برگزار می‌شود.

وی در ادامه، توجه به استانداردها را در برگزاری آزمون‌ها مورد تأكید قرار داد و اعلام كرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با مؤسسۀ آیلتس، مركز آزمون آمادگی دارد تا با واحدهایی كه در فراهم كردن استانداردهای برگزاری آزمون آیلتس توانایی دارند، همكاری كرده و در آن واحدها آزمون برگزار كند.

معاون ریاست دانشگاه در خاتمه گفت: كلیه آزمون‌های آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال 2014 بر روی وب سایت ielts.org  قابل مشاهده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار