استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) و تلفن 111 آماده دریافت پیشنهادها و درخواست های مردمی در سفر رئیس جمهور و هیات دولت به این استان است.

قاسم سلیمانی، گفت: سامانه 111 راه میانبر انتقال پیشنهاد ها و تقاضا های مردمی به رئیس جمهور و هیات دولت است.

وی افزود: این سامانه زمان رسیدگی به موارد مطرح شده را کاهش می دهد.

سلیمانی، دستیابی به نتیجه از طریق تحویل نامه را زمانبر توصیف کرد و گفت: رسیدگی به نامه های مردم در برخی موارد به دلیل ذکر نشدن مشخصاتی نظیر شماره تماس و آدرس پستی امکانپذیر نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با استفاده از سامانه 111، تقاضای مردم به صورت همزمان و آنلاین ثبت شده و به دستگاه مربوطه ارجاع می شود، این در حالی است که در نامه نگاری، پس از انتقال نامه ها به ستاد، مراحل بازگشایی، شمارش و ثبت مهر مخصوص روی نامه ها انجام می شود و پس از ثبت در سامانه، به صورت الکترونیکی برای رسیدگی به دستگاه های مختلف ارسال می شود.

سلیمانی خاطر نشان کرد: ایستگاه هایی نیز برای دریافت نامه های کتبی مردم در استادیوم انقلاب شهرکرد- محل برگزاری سخنرانی رئیس جمهور در شهرکرد- در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: این سامانه از 24 ساعت قبل از ورود رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری و تا 24 ساعت بعد از سفر فعال است.

پایگاه الکترونیکی سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد) به آدرس اینترنتی www.samad.ir  در دسترس شهروندان است.

بر اساس اعلام استاندار چهارمحال و بختیاری، رئیس جمهور و هیات دولت چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری مهمان مردم این استان هستند./ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.