مدیر اداره امور بانوان از برگزاری کارگاههای آموزشی فرزند پروری ویژه مادرانی که دارای فرزندان 0 الی 4 سال در سطح این منطقه خبرداد.

مریم خانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، بیان داشت :این کارگاهها  با همکاری مدیران محلات و نمایندگان خانه‌های تسنیم به  منظور ارتقا سطح زندگی بانوان اجرا می گردد .

وی ادامه داد: این کارگاههای آموزشی در چهار بخش امور مذهبی و دینی شامل آموزش داستانهای قرآنی به مادر و کودک ، ارائه نحوه آموزش قرآن و نماز به کودک توسط مادران ، امور تربیتی آشنایی با نحوه صحیح تربیت فرزند ، آشنایی با اصول تربیت کودکان ، آشنایی با ادبیات کودکانه و توجه به هوش هیجانی کودک )  ، بازی و سرگرمی و سلامت تغذیه ای ( تاثیر بازی بر کشف و پرورش خلاقیت کودک ، تاثیر بازی بر سلامت روح و جسم کودک ، پیشگیری از رفتارهای تغذیه ای نامطلوب در کودکان ) ، آموزشهای شهروندی و مهارتهای ارتباطی ( ارتقاء فرهنگ مسئولیت پذیری متقابل در خانواده و روش های انتقال این مفهوم به کودک ، ارتقاء سلامت شهروندی با تاکید بر تغذیه کودک ، ارتقاء فرهنگ زیست مناسب شهری و روش های انتقال این مفهوم به کودک ) برگزار می شود .

مریم خانی درخاتمه خاطرنشان کرد : کارگاههای فرزند پروری در غالب 3 کارگاه آموزشی : هر دوره در چهار محله سطح منطقه  21 از 9 تیر ماه آغاز و تا پایان مهر ماه ادامه دارد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: کارگاه ، مادران ، فرزند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار