نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با بیان این موضوع که آمار بالای بیکاری در شهرستان میانه تهدیدی بزرگ برای جامعه بشمار می آید ،افزود: بروز مشکلات اجتماعی و افزایش بیکاران تنها بخشی از تبعات جبران ناپذیر آن می باشد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، مددی در جلسه مشترک صاحبان صنایع آذربایجان شرقی با مدیران صنعتی با بیان اینکه شهرستان میانه دارای پتانسیل ها و ظرفیت های فروانی است و در آن مجموعه ای از ذخایر معدنی موجود است ، افزود: ایحاد فضای امن و ایجاد اعتماد برای سرمایه گذاران از سوی  دولت تدبیر و امید گامی  مثبت در بهبود شرایط بوده است .

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تمایل کشورهای اروپایی برای ورود و سرمایه گذاری در بازار سرمایه جمهوری اسلامی ایران ،اظهار داشت : نبود برنامه ریزی دقیق در بکارگیری از نیروهای جوان و متخصص عامل اصلی مشکلات کنونی شهرستان میانه است. 

وی بهره برداری از معادن ار عامل  جذب نیروهای جوان بومی و ایجاد اشتغال دانست و یاد آور شد : باستی هر چه سریع تر معادن موجود در سطح شهرستان میانه شناسایی و به بخش خصوصی واگذار شود .

محمد علی مددی در ادامه  با انتقاد از واگذاری زمینهای  شهرک های صنعتی به اشخاص بی هویت که کاربری آن را با استفاده از تسهیلات دولتی عوض کرده اند، خاطرنشان کرد : باید هرچه سریعتر به پرونده آنها رسیدگی و موضوع بررسی شود.

مددی حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان و تلاش برای جذب سرمایه گذاران تاکید کرد و  بهبود شرایط کنونی کشور  در سایه همدلی و اتحاد مردم و مسئولین عنوان کرد .
انتهای پیام/ز
برچسب ها: نیرو ، جوان ، برنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.