همدانی: قلعه‌نویی با بازیکنان رک و صریح است

درگیری لفظی امیرقلعه‌نویی و جواد نکونام یکی از اولین حواشی جدی امیر قلعه‌نویی در آغاز این فصل از مسابقات لیک برتر فوتبال ایران بوده است.

ستار همدانی مربی استقلال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: سالهاست که امیر قلعه‌نویی را می‌شناسیم و شاگرد او هستم خصوصیات اخلاقی امیر قلعه‌نویی به نحوی است که بازیکنان بسیار رک و صریح برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد حاشیه‌انی بین او و بازیکنان ایجاد شود و از آن سو هم بازیکنان این رفتار متقابل را از  سرمربی خود آموخته و با صراحت مشکلات انتقاد ما و مسائل فنی و شخصی خود را با قلعه‌نویی در میان می‌گذارد.

وی ادامه داد: تعجب می‌کند که چرا بحث قلعه‌نویی و نکونتام به فضای مطبوعات و رسانه‌ها کشیده شده است. نمی‌خواهم وارد این موضوع شوم اما امیدوارم این حاشیه هر چه سریعتر بین سرمربی استقلال و کاپیتان تیم ملی حل شود آنها الگوی رفتاری بسیاری از نوجوانان وکودکان کشور هستند.

مربی استقلال در مورد بازیکنان مصدوم این تیم هم گفت: امیر حسین صادقی و حنیف عمران‌زاده مدافعان ما هستند که دچار مصدومیت شده و مشغول مداوا می‌باشند کادر پزشکی تیم تلاش می‌کند تا انها را به هفته‌های بعدی لیگ برساند اما زمان بازگشت آنها به تمرینهای استقلال هنوز به صورت دقیق مشخص نیست.

انتهای پیام/
برچسب ها: بازیکنان ، رک ، اخلاقی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار