فرمانده انتظامي استان اصفهان از دستگيري اعضاي باندي كه با دائر كردن يك شركت سرمايه گذاري قلابي اقدام به جذب سرمايه هاي مردم كرده و از اين طريق بالغ بر 10 ميليارد تومان از مشتريان خود كلاهبرداري كرده بودند خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان، سردار "عبد الرضا آقاخاني اظهار داشت: ماموران پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان استان اصفهان در پي رصد جرايم و رد گيري مجرمان و اشرافيت بر روي باندهاي تبهكاري توانستند يك باند بزرگ كلاهبرداري از مردم را شناسايي و اعضاي آنها را در يك عمليات ويژه دستگير كنند.

وي افزود: اعضاي اين باند با دائر كردن يك شركت سرمايه گذاري قلابي اقدام به تبليغات گسترده در سطح شهر كرده و به بهانه مشاركت آنان در خريد ملك و زمين و پروژه هاي مسكوني و پرداخت سودهاي كلان از اين طريق سرمايه هاي آنها را جذب كرده اما پس از دريافت وجوه مردم سند ملك و زمين را به نام خود كرده و متواري مي شدند.

اين مقام مسئول گفت: سردسته اين باند فردي به نامر _ع است كه چهار نفر ديگر از جمله يك زن با وي همكاري دارند و تا كنون به كلاهبرداري 10ميليارد توماني از 100 نفر اعتراف كردند و عنوان داشتند كه از هر نفر 10 تا 100 ميليون تومان جذب كرده بودند.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه تا كنون 7 نفر از اين باند شكايت كرده اند تصريح كرد: شاكيان اين باند كلاهبرداري مي توانند جهت تنظيم شكايت به پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان كاشان مراجعه كنند.

گفتني است، با توجه به احتمال زياد بودن افراد متضرر ، قاضي پرونده طي دستوري اعلام كرده است تا اطلاع رساني عمومي به منظور شناسايي شكات و تكميل پرونده از طريق رسانه هاي گروهي صورت گيرد.

سردار آقاخاني با هشدار به مردم در خصوص كلاهبرداري شركت هاي سرمايه گذاري قلابي گفت: هميشه عده اي از افراد سودجو و كلاهبردار هستند كه با طرح نقشه هاي پليد خود قصد سركيسه كردن مردم ساده را داشته و از اين طريق خود را يك شبه پولدار كنند اما غافل از اينكه پليس هميشه بيدار و هوشيار و حافظ امنيت و منافع مردم بوده و خدمتگزار آنان است و با افراد خلافكار و تبهكار با شمشير قانون برخورد مي كند.

رييس پليس استان اصفهان اظهار داشت: از مردم انتظار داريم به تبليغات فريبنده شركت هاي كاغذي کهبه صورت گسترده انجام مي شود توجهي نكرده و در صورت برخورد با اين گونه شركت ها و يا مشكوك شدن به ماهيت آنان موضوع را از طريق شماره تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند تا از طريق قانوني با آنان برخورد شود

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، انهدام ، باند ، کلاه ، برداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.