دو زورگير خشن كه با تهديد چاقو و ضرب و شتم يک زن قصد سرقت امول وي را داشتند در عمليات سه ساعته ماموران واحد گشت پليس مركز استان اصفهان دستگير شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان،سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اظهار داشت: ماموران گشت انتظامي اين فرماندهي در راستاي اجراي طرح امنيت محله محور، در حال گشت زني در يكي از خيابان‌هاي سطح شهر بودند که متوجه فرياد هاي يك زن گشته كه بلافاصله بر سر صحنه حاضر و متوجه شدند دو مرد جواني با ضرب وشتم يك زن قصد سرقت اموال وي را دارند.

وي افزود: زماني که ماموران براي رسيدگي به موضوع فوق به صحنه درگيري حاضر شدند 2 مرد که سلاح سرد با خود حمل مي کردند بلافاصله از محل درگيريدور شده و با يك دستگاه موتورسيكلت از محل گريختند که ماموران بلافاصله سارقان را تعقيب کرده و موفق شدند با ترفندهاي پليسي و انجام فنون رزمي و دفاع شخصي هر دو را به جرم حمل سلاح سرد و زورگيري از شهروندان دستگير و به كلانتري منتقل نمايند.

اين مقام مسئول درادامه افزود: با استعلام مشخصات موتورسيكلت مشخص شد وسيله نقليه آنها نيز مسروقه بودهاست كه در اين رابطه مالباخته شناسايي و متورسيكلت به وي تحويل شد.

سرهنگ ياردوستي، بيان داشت: در بازرسي بدني از متهمان يک تيغه سلاح سرد كشف شدو همچنين درطي بازجويي هاي انجام شده ضمن اعتراف به 6 فقره سرقت به جرايم خود مبني بر حمل سلاح سرد و زورگيري از شهروندان اعتراف کردند.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: اصفهان ، عملیات ، سه ، ساعته ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۰۱ آذر ۱۳۹۳
دمشون گرم