90 درصد فیلمبرداری طول موج به پایان رسید.

کارگردان فیلم سینمایی "طول موج" گفت: 90 درصد از کار فیلمبرداری این اثر سینمایی به پایان رسیده است و تنها 10 درصد از فیلمبرداری آن باقی مانده است.
فرامرز شهبازیان افزود: مابقی فیلمبرداری این اثر سینمایی در شمال کشور صورت خواهد است.
به گفته وی، فیلم سینمایی "طول موج" در ژانر پلیسی جاسوسی است که قصه و داستان منحصر به فردی نسبت به سایر آثار سینمایی دارد.
شهبازیان یادآور شد: این فیلمنامه، داستان جاسوسی است که در سال 1337 وارد ایران می شود و با سفر به اصفهان با مادربزرگ خود زندگی می کند و تشکیل خانواده می دهد و با آشنایی با فرهنگ ملی ایران تغییر رویه می دهند.
کارگردان فیلم سینمایی "طول موج"  اضافه کرد: این فیلم، تلفیقی از زندگی پلیسی و اطلاعاتی و عاشقانه یک مامور دوره قبل از انقلاب اسلامی تا پس از انقلاب اسلامی را به تصویر می کشد و فیلمنامه ای به گونه ای نگارش شده تا بخشی از فرهنگ کشور برای مخاطب معرفی شود.
وی اظهار داشت: تولید فیلم سینمایی طول موج، به عنوان یک پروژه بزرگ با برنامه ریزی و یک تیم حرفه ای پیش می رود و از بهترین ها برای تولید این اثر استفاده شده است.
فرامرز شهبازیان تحصیل کرده رشته کارگردانی سینما از آمریکاست و به عنوان تهیه کننده سریال معروف و تاریخی  سربداران برای اهالی هنر به ویژه سینما و تلویزیون شناخته شده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.